metaMORfose Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg er frisk iflg prøvene. Men jeg får bare lov til å jobbe 50% den første uka. 50% friskmeldt fra mandag, og neste konsultasjon er hos fastlegen. Er fornøyd. Mannen og jeg har vært i byen, og jeg har kjøpt en god del nytt tøy, blant annet ny jakke og nye støvler. )) Vi har spist lunsj og hentet barna. For en deilig dag!!
Mille** Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Så bra, sikkert lurt å ta det litt forsiktig i starten. )
blond Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Det var godt å høre!! Godt at du har gode dager selv om du fortsatt er syk. Har du savnet jobben eller har du vent deg til en rolig hjemmetilværelse?
metaMORfose Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg har savnet jobben. I begynnelsen var jeg såpass syk at jeg egentlig ikke hadde overskudd til å savne. Men nå gleder jeg meg til å komme tilbake. Har vært tilgjengelig på telefonen de siste ukene, så jeg har bidratt litt. ))
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Så bra å høre, det blir sikkert gøy å begynne så smått igjen:)
blond Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 En myk start med andre ord. Det er lurt.
~~DoraDora~~ Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Ja så bra at du er på bedringens vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå