smiley88 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 jeg er førstegangsfødene og er så lei av kynnere:( har 1-2cm åpnng har hatt det i 2 uker snart, men livmorhalsen er ikke helt flatet ut. er det mulig å bli strippet uten å ha noe annen grunn enn lei, 8 dager før termin. er det noen negative sider med å bli strippet, fødsels messig tenker jeg? hadde hvert supert hvis noen her hadde noen svar å gi meg:)
idaslille Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hei! Jeg ble strippet i går Fikk også satt akupunktur for å kanskje knne fremskynde fødselen. Jeg hadde 1-2cm åpning og en modenhet på mellom 3 og 4. Er 37+4 i dag. Onsdag hadde jeg størrelsesestimering på babyen (grunnet glukose intoleranse). Det viste seg da at den veide ca 3.9 kg allerede. Siden jeg har et veldig sterkt ønske om å føde vaginalt, gikk gynekologen med på å hjelpe meg litt på vei med stripping. Har lest litt om det og ikke funnet noe negativt. Er nok en fordel å være litt moden. Jeg kjente på kvelden i går for første gang på flere måneder at jeg hadde kynnere, noen av de var til og med litt vonde. Hvilken herlig følelse. Skulle tro det var mulig for deg også å få stripping! Lykke til!
sonnenschein Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Jeg har hørt at hvis man blir strippa og ikke er helt moden, kan det føre til en lang og hard fødsel....Kroppen er ikke helt klar! Men spør legen /JM du.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå