Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg er utrolig glad i samboeren min og vet at jeg aldri ville levd uten han!! Men..De siste dagene har jeg begynt å miste lysten på all intimitet med ham..til og med kyss:(...er 26 uker på vei..Er dette normalt? Hormoner som gjør det? Er mye trøtt og sliten for tiden også, kanskje det spiller inn,vet ikke..er frustrerende ihvertfall..Savner han når han er på jobb, men når han kommer hjem kjenner jeg ikke samme trangen som før, til å kysse han, bli holdt rundt osv..I går skulle vi ha sex, men jeg trakk meg i siste liten, for jeg kjente ingen lyst..Sa det til han, og han sa han forsto,men han ble jo selvfølgelig skuffa:( Åååå..vil være meg selv!!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Har det sånn hver gang jeg er gravid. Ikke noe gøy! Men har prøvd å innfinne meg med at sånn er det. Sikkert hormoner for det er ikke sånn ellers. Klarer ikke tvinge meg til noe aktivitet for hans skyld heller - det føles helt feil. Tror sambo også har godtatt dette på sitt vis.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Tusen takk for svar! Litt greit å høre det kan være normalt..Selvom jeg unner ingen å ha det sånn:(... Føler det viktigste er å si ifra ihvertfall, han sa det i går også, han vil heller ikke ha sex om kun han vil. men jeg vil jo, på en måte, men med en gang vi kommer i senga, kjenner jeg at jeg ikke vil/greier...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg er gravid med nr 3, og må ærlig talt si at sexlysten har vært totalt fraværende HELE denne graviditeten. Fra dag en til nå som jeg er over termin. Allikevel har det vel blitt sex sånn en gang i uken omtrent, for å glede han. Men jeg har bitt tenner og knoker sammen mens det har stått på. Og jeg er normalt mer lysten på sex enn han, hehe. Tror det er hormoner ja, som påvirker oss. Nå som vi allerede er befruktet, blir jo sex unødvendig, hehe - sett fra naturens side. Vet jo om par som nærmest lever i sølibat hele graviditeten. Siden jeg er over termin, burde jeg kanskje unna han et lite nummer i kveld, kanskje det setter ting i gang, hehe.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Ja,jeg skal også bite tennene sammen i kveld, late som jeg har superlyst å det er digg...Huff..Hehe...Er nesten ei uke siden sist, og jeg føler meg sikkert bedre etterpå Jaa, gi han en omgang i natt, lykke masse til med fødsel som snart venter deg, heldig du er:) 3 mnd igjen her;)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Hehe. Takk:-) Det er ofte over på 5 minutter vet du, når de får såpass "sjelden".
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Skjønner ikke at derer klarer å tvinge dere til det, jeg(selvom jeg nok noen ganger skulle ønske at jeg hedde kunnet tvinge meg selv). Da er jeg redd det ville dukket opp masse negative følelser fra min side om jeg tvang meg. Det blir liksom helt det motsatte av sex for meg når tvang er inne i bildet. Klarer dere å kjenne at alt er greit sånn ellers etter å ha tvunget dere selv til å ha sex? Bare lurer. Jeg er forresten en liten sexatlet når jeg ikke er gravid, he-he.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Det er jo ikke snakk om at HAN tvinger meg. Jeg gjør det ytterst frivillig selv. Ofte er det greit når vi først kommer igang selv om jeg i utg.punktet ikke føler noe lyst. Har kanskje noe å gjøre med at jeg er veldig trøtt for tiden selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå