Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Heisann!!! Er 8+2, er kvalm og dårlig form, har to barn på 9 og 6, og MÅ ha noen tips til gode middager...... (og da kanskje noe som ikke tar så lang tid å lage...). Ikke kom med noe som har med pølse og gjøre....siden jeg ble gravid klarer jeg rett og slett ikke lukta av pølser!!!! Har kanskje litt lyst på kylling, ris, salat og en god saus..... Noen tips??
Gjest Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 heia...du kan spise kylling ja. kylling å ris salat og kylling saus (bretagne saus for kylling ) den e knall goe...eller kylling og potet båter å kyllingsausen...det er min favoritt mat:)
mamman til pia, eli og mari Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 hehe taco mmmmm det skal jaffal æ ha i dag
Gjest Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Takk for tips.... Det ble kylling ris og salat. Men kom gjerne med flere tips. Tror alle har dager der de ikke aner hva de skal lage til middag..... Har der forresten smakt spansk kylling-gryte? Den er god den! (Kommer i poser....) Enkelt og godt!!
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 hva med pitapizza? fort gjort pasta og kjøttdeig pølser....
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 sorry-leste ikke hele innlegget ditt....IKKE PØLSE!!!
Fru_HK Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Kjøp en pose wokgrønnsaker og stek litt på panna sammen med kylling eller skinke. Strø litt krydder (evt bruk soya) over og hiv det i en illfast form. Gratiner i ovnen til osten er gyllen. Raskt, godt og sundt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå