*Timulia* Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Ble så inspirert av deg i går at jeg løp til Vita og kjøpte hårfarge..... Så nå sitter jeg her og venter på at den skal "funke". Kjøpte den samme som dama i butikken brukte jeg, synes hennes farge var så fin. Greit med modeller in natura..... De prøve "hårlokkene" er jo så unaturlige synes jeg.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hihi, så gøy! Hvilket merke kjøpte du? Farge? Jeg kjøpte *løpe inn på badet* Henna Plus Colour Creations Ruby Red *puh* Jeg så ikke engang på prøvelokker, jeg bare kjøpte den røde. Sikkert derfor det tok meg 2-3 måneder før jeg tude å bruke den! Haha:p
*Timulia* Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 Ha ha! (løpe opp på badet for å hente pakka....gullfiskhukommelse!!!) L`oreal Rècital Prèferance farge Manilla (Gyldenbrun). Så ikke så "drastisk som din da, siden jeg er mørk blond fra før. Nå skal det skylles her! Og DER våkna lillegutt ja! Typisk. Da blir det vippestol og badedøra oppe. Håper han ikke kommer på at han er sulten før jeg er ferdig, kan liksom ikke vente en halv time til!!!! :-) Da får`n bare skrike litt! (Løper i dusjen)
Gjest Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Hehe, høres fornuftig ut! Neste gang skal jeg være litt mer konservativ i fargevalget, hehe. Men har en pakke til med Ruby Red, så får vel bruke den og, hater å kaste penger ut av vinduet! Hihi Tyyypisk at ungene våkner når man skal noe! Håper lillegutten din er tålmodig så du får skylt håret skikkelig. Skal vi utveksle bilder av hårfargene våre? Jeg har blogg, hvis du vil se=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå