Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Burde vite dette, men hva er en langpanne? Er det en spesiell stekeplate eller?
Gjest Tale30 Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 I mitt hus betyr det i alle fall en stekeplate med litt høye kanter. man kan bruke den til å lage sjokoladekake i, og for eksempel steik eller andre retter hvor man forventer at det skal komme en del væske ut av det man steker. PS. Jeg er en seriøst dårlig husmor..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Takk for svar! Jeg har forstått at det er en stekeplate, men hvor dyp skal den være? Når vi kjøpte komfyren fulgte det med 4-5 stekeplater - noen sånne rister, noen flate og noen som er litt dypere, kanskje 4-5 cm dype. Men er en langpanne enda dypere enn det igjen? Jeg skal liksom bake langpannekake...
blirjegsnartmamma Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Den dype du har er langpanna
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Langpannekake lager du i den med kanter på, som er dyp altså den med 4-5 cm kant på
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Det var det jeg også trodde, men jeg lurte på om jeg måtte kjøpe en ny som var enda dypere igjen... Da var det mysteriet oppklart! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå