Gå til innhold

Dødsteit spørsmål!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde vite dette, men hva er en langpanne? Er det en spesiell stekeplate eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt hus betyr det i alle fall en stekeplate med litt høye kanter. man kan bruke den til å lage sjokoladekake i, og for eksempel steik eller andre retter hvor man forventer at det skal komme en del væske ut av det man steker.

 

PS. Jeg er en seriøst dårlig husmor..

Skrevet

Takk for svar!

Jeg har forstått at det er en stekeplate, men hvor dyp skal den være? Når vi kjøpte komfyren fulgte det med 4-5 stekeplater - noen sånne rister, noen flate og noen som er litt dypere, kanskje 4-5 cm dype. Men er en langpanne enda dypere enn det igjen? Jeg skal liksom bake langpannekake...

Skrevet

Den dype du har er langpanna :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Langpannekake lager du i den med kanter på, som er dyp :) altså den med 4-5 cm kant på :)

Skrevet

Det var det jeg også trodde, men jeg lurte på om jeg måtte kjøpe en ny som var enda dypere igjen... Da var det mysteriet oppklart! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...