gammel røy Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Et lite fredagssukk............ Sitter her på kontoret og skulle hatt mensen i går. Det føles som om jeg får mensen, kanskje, men den har altså ikke kommet. Etter en abort har jeg bare hatt en syklus så kort som 23 dager, så det ville ikke være noe rart om mensen ikke kommer før en gang neste uke. Men det er leeeenge. Har egentlig bestemt meg for å ikke ta graviditetstest før evt. om en uke- det begynner å bli dyrt å blåse 1-2 tester hver mnd. Men jeg blir smårar av dette.... går på do hver andre time for å se om mensen har kommet...Kjenner etter mensen-tegn osv. Begynner å fable om at dersom jeg tar en test i dag og den er negativ, så kan jeg jo drikke vin i kveld og/eller lørdag og det hadde jo vært koselig. Men så vet jeg jo at jeg ikke kan stole på en slik test- tenk om den bare slår ut sent og så drikker jeg vin og så skades stakkars potensielle lille frø..... Ahhhh, noen som klarer å la vær å følge med på denne måten? Bruker så utrolig mye energi på dette..........Men jeg skal være sterk!! Ikke noen test ennå..............
fått attpåklatt Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Jeg synes du er skikkelig standhaftig hvis du klarer å la være å ta en test når du skulle hatt mensen i går!!! Jeg ville ha løpt å testet :-) Hvis du går inn på billige-tester.no, så kan du bestille graviditetstester som ikke er så dyre (sånn i tilfelle ikke spira skulle sitte nå, og du får lyst til å teste litt i hytt og pine neste pp :-)) Få høre hvordan det går da :-)
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Selv om du ikke tester synes jeg du kan unne deg et glass vin eller to, det hadde jeg gjort. Jeg var aldri avholds mellom el og IKM da jeg var prøver, og noen vil sikker arrestere meg på det. Jeg legger imidlertid vekt på at spiren lever på egenhånd de første ukene, og at det er vel så viktig at mor er rolig og fornøyd og slapper av! Uansett - lykke til med valgene - og jeg krysser fingrene for at det er en liten spire på gang :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 sukk...har det litt som deg =) Skulle hatt mensen i går, men enda ingen tegn...kun mensmurringer som har kommet og gått i 14 dager ca...Skikkeli sjokolade kikk i går, så trudde den skulle dukke opp...men nei...og heller ikke i dag...har ingen graviditetstegn heller...Frustrerende....men etter min SA i juli tok d 4 uker og 5 dager før mensen kom, så kan være kluss her og ja....lever i håpet iallefall... Jeg skal teste i morgen tdlig har jeg bestemt..Har en CB digital, så klarer ikke vente lenger. men er litt som deg som helst vil vente i det lengste med å teste ja!! uansett, 1 glass vin skader ikke!! Så kos deg med den du!! Vi får være litt frustrert sammen og lykke til =)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Hahahahahaha jeg har ikke fått el denne pp enda, og jeg føler meg allerede smårar... Jeg synes du er flink med å ikke teste. Selv er jeg testoman. Har svidd av noen tester fra billigetester.no ja, men de er jo så billige...:-D Forrige pp gikk jeg to uker over IKM og da holdt jeg virkelig på å gå ut av mitt gode skinn. Stakkers mannen.... :-D Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 2 uker...............åh....håper virkelig ikke det er sånn jeg skal ha det ; ) !! tester i morgen uansett...briste eller bære....
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Ååååh, dette er nesten like spennende som å teste selv! Krysser alt jeg har! (Og ja, det var ikke noe kjekt å gå 2 uker over ) Klem
gammel røy Skrevet 6. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2008 hei, Tjorven3-du må si hvordan det går med testing. Spennende! Jeg har ikke fått mensen ennå, så kanskje..... Kommer meg ¨ \ikke så langt som å bestillebilligtester- jeg forventer jo hele tiden at denne mnd. skal jeg bli gravid..... så jeg trenger alltid bare 1 test til... Noe vin blir det nok ikke for meg, jeg er vil ikke bekymre meg og ha dlig samvittighet mens jeg er gravid. Det hadde garantert skjedd..Men det meg...
tjorven- nr 3 Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 testa i dag...3 dager etter IKM men ikke gravid...Brukte CB digital, og den skal vistnok være rimelig sikker ! frustrert! selv om jeg ikke føler meg gravid. Bare sylusen kunne vært stabil så man viste litt mer om el og alt!! Har hadd mens murringer i 2 uker, så hadde et lite håp om at det kunne være et graviditets symptom...men nei....sukk!! håper det går bedre for din dl nårdu finner ut at du skal teste =) jeg får satse på at juni er en fin føde mnd ; ) Drikker forresten heller ingen alkohol i prøve tiden og gravid tiden. Men jormødrene sier at et glass vin ikke skader, så tror ikke du trenger ha dårlig samvittighet for et glass ; ) masse lykke til =) klem
gammel røy Skrevet 8. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2008 Hmm, tjorven. Så frustrerende å vente på en mens som ikke kommer. Hadde nok også stolt på CB, men håpet er der jo alltid om at man kan ha testet seg for tidlig (eller at egget har festet seg senere enn beregnet)....................Vanskelig å få håpet opp hver mnd. og så bli skuffet..... La meg vite hvordan det går..
tjorven- nr 3 Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 åååååååååå....nå kommer mensen....5 dager etter den skulle vært her...!! så bare å bli ferdig med den å starte på nytt m prøving.... En du gammel røy...har du fått mensen, eller venter du fremdeles? Føler meg skikkeligutålmpdig her ja,.......sukk.....
gammel røy Skrevet 8. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. september 2008 Huffda, du får se det positive i det. Jeg sitter her og vurderer å låne en 50-lap hos en kollega (har selvfølgelig glemt pengboka hjemme) og kjøpe meg en test. Føles ikke som om jeg skal ha mensen og bekkenet skrangler- det har det ikke gjort siden sist jeg var gravid.....
tjorven- nr 3 Skrevet 8. september 2008 #13 Skrevet 8. september 2008 Ja er glad for at den kom nå og ikke drøyde enda mere når jeg alikevel ikke er gravid!! Så bare å bli ferdig med den og prøve på nytt =) Ja kjøp deg en test å ta i morgen tidlig =) Spennende =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå