Gå til innhold

nupper på overarmene.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nupper på overarmene, og lurer på hvordan jeg skal bli kvitt de...har hørt det kan komme av at huden er tørr....noen som har hatt dette som er blitt kvitt det, eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det da jeg var litt tyngre, men nå som jeg har slanket meg noen kilo har det gått bort. Vet ikke om det er noen sammenheng, jeg.

Skrevet

jeg har også, vet da søren hvorfor, en er ikke akkurat nor flott:(

og jeg er ikke overvektig så kommer ikke av det. er sikkert noe hormongreier. men finner du ut noe så hyyyyyyyyyl på meg, for hater det! ekkelt å gå med feks singlet.

Skrevet

Uff, jeg får også lett nupper på overarmer og lår (og til deg over som lurte på om det kunne ha noe med kilo og gjøre, nei det tror jeg ikke, har alltid hatt det, og jeg har aldri vært overvektig).

Men det finnes en mulighet for å bli kvitt det!

HVER gang jeg dusjer, så skrubber jeg meg med en vott. HVER gang.

Når jeg er ferdig i dusjen, så tørker jeg bare håret. Mens kroppen er våt så smører jeg meg inn med Natusan babyolje (Neutral sin var ikke god). Da bindes fuktigheten i huden og jeg får silkemyk og glatt hud.

Men det er viktig å gjøre dette hver gang! Skal ikke mer enn en slurving til før huden blir nuppete. Om man gjør dette regelmessig, så blir huden glatt og fin! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...