Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 heisann sauen;) Hvordan går det med dere? Slkønner at dere skal prøve på nr 2, så spennende da.. jeg synes at alle jeg gikk gravid samtidlig med er gavid pånytt nå... bare jeg som henger igjen... men så hadde jeg et barn fra før også da.. hehe. Mer enn nok med 2 gutter til meg takk;)
Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hei, det var lenge siden=) ja, prøver på nr 2 nå ja! Hehe, du har nok ja? Ja, nå er de fleste gravide igjen eller prøvere, altså! back to bim!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 så gøy da. masse lykke til og håper det klaffer fort da. jeg brukte 32 pp på førstemann og 36 pp på andremann så frister lite å begynne prøvingen.. holder oss til å øve vi... hihi;)
Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Oj, det var lenge =( får håpe det klaffer fort her=) øving er gøy det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå