Mille** Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Herregud for et lekkert hus!! Bør følge med ei dame som vasker hvis man kjøper noe sånt da. ;o) http://www.boligpartner.no/ferdighus/Herskapelig/Sagatun/ *drømme*
blond Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Ett bad per rom, tja... jeg ville vel heller hatt flere rom, og hushjelp, og gartner, og snekker... Lov å drømme!
ana baroma Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Joda, det så kjempelekkert ut:) Kunne faktisk trengt et par soverom til. Vi har tre små rom, dvs det ene er ok, men med skråtak på begge sider går det bort myyyye plass. Drømmen er walk-in closet... Ikke at vi har så mye klær, men da kunne vi samlet alt på et sted:) Men istedet sitter jeg her med et hus som er et gammelt skipperhus med "sjarm". Men jeg er nå egentlig fornøyd med at jeg har tak over hodet;)
bente69;) Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Ja, det var kjempe fint:))) Kunne godt hatt det huset om det fulgte med vaskedame på livstid..*ler* Mine foreldre har Boligpartner hus, de er knallfornøyd, de har dette huset: http://www.boligpartner.no/ferdighus/Herskapelig/Austergaard/ De har åpenløsning mellom kjøkken og stue. De har også en stor bod oppe i 2 etg, så de har ikke åpenløsning ned mot hallen i 1 etg. Ett par andre justeringer også, bl.a huset dems er speilvent. Har også lyst å finne drømmehuset og bygge, men jeg må nok vinne myye først *sukk* For aldel jeg/vi trives veldig godt her vi bor, så det skal nok mye til før vi flytter.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 ÅÅÅÅÅÅ som det fristet da!!!! Det var jo ett helt fantastisk hus. Skulle gjerne vunnet ti millioner i lotto ja.. Eller kanskje jeg skal melde meg på dette "power of ten", som har begynt på Tv.Norge og vunnet meg ti millioner. Det hadde vært noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå