Gå til innhold

Jeg har funnet drømmehuset!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett bad per rom, tja... jeg ville vel heller hatt flere rom, og hushjelp, og gartner, og snekker... Lov å drømme!

Skrevet

Joda, det så kjempelekkert ut:) Kunne faktisk trengt et par soverom til. Vi har tre små rom, dvs det ene er ok, men med skråtak på begge sider går det bort myyyye plass. Drømmen er walk-in closet... Ikke at vi har så mye klær, men da kunne vi samlet alt på et sted:)

Men istedet sitter jeg her med et hus som er et gammelt skipperhus med "sjarm". Men jeg er nå egentlig fornøyd med at jeg har tak over hodet;)

Skrevet

Ja, det var kjempe fint:))) Kunne godt hatt det huset om det fulgte med vaskedame på livstid..*ler*

Mine foreldre har Boligpartner hus, de er knallfornøyd, de har dette huset:

http://www.boligpartner.no/ferdighus/Herskapelig/Austergaard/

De har åpenløsning mellom kjøkken og stue. De har også en stor bod oppe i 2 etg, så de har ikke åpenløsning ned mot hallen i 1 etg. Ett par andre justeringer også, bl.a huset dems er speilvent.

Har også lyst å finne drømmehuset og bygge, men jeg må nok vinne myye først *sukk* For aldel jeg/vi trives veldig godt her vi bor, så det skal nok mye til før vi flytter.

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ som det fristet da!!!! Det var jo ett helt fantastisk hus.

Skulle gjerne vunnet ti millioner i lotto ja..:) Eller kanskje jeg skal melde meg på dette "power of ten", som har begynt på Tv.Norge og vunnet meg ti millioner. Det hadde vært noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...