Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Vi har ryddet vekk det som kan ryddes vekk. Men han når faktisk fjernkontrollene når de ligger mitt på bordet. Skal jeg ta ut av oppavskmaskina er han der og smeller service i gulvet. Han hører ikke når jeg sier nei og setter han vekk. Da kommer han sterkere tilbake igjen og igjen. Nå har jeg gått så langt som å knipse han på hånda.. og har sååå dårlig samvitthet. Men det værste er at det ikke hjelper det heller. Nå er jeg tom for ideer. Noen som har råd om hvordan dere gjør det?
It's all about me Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg ryddet bort alt som jeg var redd han skulle ødelegge og lot han utforske resten. Fjernkontrollene har fast plass oppå tv'en når de ikke er i bruk, og oppvaskmaskinen vil alltid være spennende.
It's all about me Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Glemte å skrive at får de utforske litt går spenneingen med det over av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Når går det over? Han er 11 måneder nå. Har ryddet vekk alt jeg kan... nederste skuffen på kjøkkenet får han rote i. Men han vil ikke høre på nei altså.
Bare™ Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Vi har valgt å gjøre det helt motsatte, vi. Latt ting stå fremme. Riktignok ikke bryllupsgavene eller porselen, men ting vi ikke er fullt så redde for. Jeg tror at ting ikke er så spennende når det ikke er så "fyfy". Det har funket på alle ungene her i huset!
Gjest Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Vi har valgt å la ting stå fremme så hun lærer seg at hun ikke skal ta dem. (Ja, bortsett fra ting som er farlige, og som jeg virkelig ikke har lyst skal bli knust) her fungerer som oftest et kremt om hun er bortpå noe hun ikke skal rote med. Av og til så fungerer ikke det, og da tar jeg fra henne tingen, setter den på plass, sier til henne at den skal stå der, og at hun ikke skal røre, og så er jeg ganske raus i rosen når hun ikke rører den. Hun er ganske lett å smigre og blir kjempe fornøyd når hun får høre at hun er flink som lar ting stå i fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå