Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

syntes hormonene hadde roet seg ned en liten stund, men jammen meg er de fort tilbake. er så trist, og vil ikke være det pga den lille i magen. han gir meg så mye glede, men samtidig skulle jeg ønske han kom ut snart. har 5 uker igjen, men tiden går sakte gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg skikkelig igjen.. tåler utrolig lite før tårene renner.. samtidig er d jo dumt for lille prinsen min.. så prøver å prate koselig med ham mange ganger til dagen..og så blir han visst i veldig godt humør av musikk,så prøver å synge og ha på musikk ofte:) hjelper litt på mitt humør også:)

Skrevet

Har også 5uker igjen, bruke store deler av dagen til å rett og slett være lei meg:( griner veldig masse. Får heile tiden høre av familien at du er ikke deg sjøl når du er gravid, det er jo sant at vi har hormoner i sving, men vi er vel ikke schisofrene?! Ofte så vet eg ikke hvorfor eg er så lei meg, er jo trøtt og slite, men ikke deprimert?!! Får veldig vondt av prinsen imagen, er sikkert ikke bra viss eg er så ustabil som folk vil ha det til! Prøver å prate å stryke på magen, håpe babyen min ikke har d fælt inni magen min...

Skrevet

godt å høre at jeg ikke er alene, hjelper litt. tusen takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...