Gå til innhold

stikkende, intense smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hodet er festet godt nedi bekkenet og slimproppen/deler av den gikk for to uker siden.. er "bare" 37+5 men kan tenke meg at jeg føder før, kanskje, pga mamma alltid har fått 2-3 uker før termin.. men vi får se hva som skjer - babyen kommer jo når den kommer..

hadde igår kveld skikkelige stikkende smerter i magen. (hoftehøyde) Kjentes ut som om noen stakk meg oppi der, skikkelig intens og spredde seg utover mot korsryggen. føltes også som om jeg gikk med en kokkosnøtt mellom beina - ømt og var så vondt bevege seg og sette seg ned. emn gikk gravids over utover natta. nå bare ømt.

flere som har opplevd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt samme smerter som deg 3 kvelder på rad nå.. Skjønner ikke hva det er?! Er akkurat som du beskriver det; stikkende smerter forran som går utover mot korsrygg. Er 37+6 i dag.

Ingen som kan forklare hva dette er?

Skrevet

høres ut som ganske likt da ja..har hodet festet seg hos deg?

snakket med jordmor om det og hun mener det er babyen som presser seg enda lenger ned og gjør seg klar for å komme ut..er endel av modningen også da på en måte ....

hun sa også at det høres ut som jeg er nærme en fødsel, men hvem vet... alle virker jo å ha ulike "tegn" på at fødselen nærmer seg.

Skrevet

Ja, hodet har festet seg.. heldigvis :) Er førstegangsfødende og var litt bekymret for det. Greit å vite at han ligger rett vei liksom ;)

Jeg har MASSE kynnere også, men tørr ikke helt håpe at han kommer noe før termin. Mamma gikk på overtid med meg og søsteren min gikk lenge over med begge sine barn.. Vet ikke om det har noen sammenheng da.

I tillegg ligger jeg over kurven og jordmor sa jeg kommer ikke til å få noe lite barn.. :S

Med andre ord heeeelt greit om han kommer litt før. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...