Rascal_4.11<3 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Fant mitt første skrekkmerke her omdagen, riktig nok bare ett bittelitte ett ( 0.5cm langt, jada har målt det med målebånd opptill flere ganger..hehe) men etter alt jeg har lest er nok denne her bare introduksjonen før resten av dem kommer og invaderer meg.... :S Uansett fikk litt lettere noia da jeg oppdaget det, så sambo fant ett meget opprørt gravid kvinnfolk på kjøkkenet når han kom hjem fra jobb ja, trodde jeg skulle få litt medlidenhet siden han må leve med min merkede kropp, men neida der var det null forståelse.. Han syntes det bare var fint han, her bar jeg rundt på det mest fantastiske i hele verden, en sprell levende baby som vi hadde lagd helt på egenhånd og som jeg itillegg var så heldig og kunne kjenne leve inni meg i motsetning til han som bare kunne kjenne på magen innimellom... Også skulle jeg bry meg med sånt, nei da kunne jeg heller få trøst om jeg fikk kreft eller noe sånt for det var noe å sutre for i motsettning til noen usle strekkmerker... Hehe så der fikk jeg den.. hehe var jo litt søtt sagt også da, tror nok kanskje vi er litt mer opptatt av disse merkene enn de fleste menn er ja
De tre gull Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Da jeg gikk gravid første gangen fikk jeg sinnsykt med stekkmerker og var veldig lei meg for dette. Jeg var 19 år og la på meg nesten 30 kg. Ikke akkurat kjempegøy den gang..Jeg prøvde meg på å få litt sympati for mine strekkmerker fra mannen min. Men ... nei Ingen sympati.. Han bare lo og sa at nå kunne han finne veien til Kina hele tiden for magen min så ut som et verdenskart.. Nå 11 år senere ler han igjen.. Vi var i tyrkia når jeg var 29 uker på vei.. Strekkmerkene er der ennå men det var ikke dem han lo av.. Han var så grei at han hjalp meg opp på en luft madrass og sendte meg av gårde utover sjøen.. Da jeg var kommet et stykke i fra han ropte han: " Se opp for hvalfangere vennen!! Det er ikke sikkert de ser forskjell!!" Kjempefestlig..må jo le litt av han og..
Rascal_4.11<3 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 Hehe, slemme mannen Tror de syntes det både er stas og litt fesetelig og se damene sine forandre seg fra det normale vesnet de kjenner til noen vaggende hormonelle skapninger... min er iallefall fryktelig fasinert av hele greia...hehe Sånne kommentarer er jo bare artige da så lenge man veit at mannen faktisk ikke mener det slemt, men tror nok de færreste gjør det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå