♥tre små hjerter♥ Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Sofie jenta mi skal bli storesøster og selvom jeg ikke er langt på vei tenker jeg på navn.Liker Sanna,Olivia,Matilda,men er jo også mange andre fine navn.Har du noen forslag og evt hvilket navn liker du bert av dem tre jeg liker;)
susemor-3 små Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Sanna er fint. Vår storesøster heter også Sofie. Dersom gullet i magen hadde vært jente, hadde vi stått mellom Signe, Selma eller Sigrid. Nå blir det gutt da...
♥tre små hjerter♥ Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 Vi vurderte både selma og sigrid da sofie ble født.Veldig fine navn det også-men nå vil jeg heller ha Sanna tror jeg;)Men hvis det er en liten pjokk da får vi jo finne på noe annet
Zitro Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Karoline/Caroline var det første som slo meg... :-)
Mammarama=) Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Liker best Sanna av dine tre valg=)
Knøttefrøken Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 jeg liker best sanna. men syns kanskje Amalie passer fint også.
prebs Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Jeg liker godt Sanna av dine valg: ) Ellers synes jeg: Sara Synne Silje Agnes Hanna Nora Hedvig passer bra!
M-N & sassy-susie Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Sanna e nydelig :-) (eg hete sjøl susanne) hehe.. Ka med Serena, Madelena, Tula, Mali, Rime, Hennie, Marie,.. har maaaange på lager :-) Noen spes bokstav du tenke på?
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Marie passer ypperlig syns jeg;)). Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå