Vintersol Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Om du har UVI-symptomer er det vel mer sannsynlig at du har en UVI. Det bør du isåfall få sjekket ut. Man skal visst være litt ekstra påpasselig med å behandle UVI når man er gravid. Det var gjerne ikke det du spurte om, men ville nå nevne det likevel.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Jeg får ekstra lett uvi når jeg er gravid, så det kan jo hende at symptomene dine virkelig er uvi.
Ms.Smith Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg har hatt UVI før, men da var det gått i nyrene, og det gjorde vanvittig vondt. Det er det ikke nå.. Nå er det bare det at jeg føler jeg holder på å tisse meg ut rett etter jeg har tisset. hehe... Men det gjør ikke vondt da! Bare fryktelig irriterende. Spesielt når man prøver å sove... hehe...
Silje og Vaniljebollene Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Åja, sånn du mente. Det er et symptom ja, jeg også må tisse hele tiden. Selv om jeg nettopp har.
Ms.Smith Skrevet 5. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2008 Hehe, bra! Jeg blir skikkelig sur hvis det bare er en UVI som plager meg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå