Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Hvorfor henge seg opp i alder... Ung mor er jo vel så bra som eldre mor, og kanskje til tider enda bedre...(?) Jeg var 18 når jeg fikk førstemann, og enslig mor, gutten min er nå 18 år, og er en skikkelig fin gutt, med et verdisyn mange menn burde ha, og ikke minst respekt for kvinner. Vi har et veldig tett forhold, tettere enn hva jeg vil få med yngstemann, garantert, vi "vokste" jo opp sammen eldste og meg. Han har alltid vært stolt av sin unge mor, har aldri gått sulten eller våt, han har fått all den kjærlighet en mor kan gi. nr. 2 fikk jeg når jeg var 35, og jeg må si jeg savner en fest mere nå, enn når jeg var 18, da gikk jeg så opp i morsrollen som bare det, skulle vise verden at dette klarer jeg. Som eldre mor tar jeg alt mere med ro, er tryggere på meg selv. Men, lik kjærlighet får jo barna. Unge mødre er fantastiske, og klart de kan si mye rart, det kan jo vi "gamlingser" også det... hehe, bare å lese kommentarene i fotoboken til eldstemann,der står ting jeg kanskje ikke ville skrevet nå, ja jeg var ung, men fyttirakkern for en god mor ! Så til alle unge mødre, barna deres får MYE igjen for at dere er så unge, dere vil få et laaaangt liv sammen. Stå på jenter !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå