Zitro Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Synes det var grusomt jeg. Hvorfor forandre en logo som absolutt HELE Norge kjenner liksom... Den nye merkevaren er pga posten skal deles i 2, 1 del for private, og 1 del for bedrifter. www.posten.no
Rosie the riveter Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Helt enig! Den var drittstygg!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Hm, trodde først jeg var kommet til Vesta jeg (minnet om en redningsring)...
Pappas fultreffer :) Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Nope, den var ikke noe fin. Mye kosligere den de hadde da.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Og sånn forøvrig, hva skal den ringen symbolisere? Fet i ene enden og tynn i andre = vi gidder ikke levere ut all posten du leverer inn, eller vi får inn litt post og så supplerer vi med reklame? Hmf. Takke meg til en trompet (eller hva det var før). Uff nå følte jeg meg fryktelig gammel og konservativ; forandring fryder IKKE liksom, hehe...
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Nei, forandring fryder ikke alltid Yaddaline! Men det er fortsatt et posthorn...bare i en moderne form... Stygg var den uansett
Økologisk_knekkebrød Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 God tolkning av logoen, Yaddaline!
Gjest Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Hmmm... den var ikke direkte stygg (kjedelig, ja, men en ring kan ikke bli stygg), men den var jo totalt meningsløs. Det kan jo være logoen til hva som helst ... med den gamle logoen skjønte jo alle at det var posten det var snakk om.
Inga Bling Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Det handler bare om merkevarebygging. Om to år så vet alle at dette er symbolet på posten. Verden er i endring, og det er også logoer også. Og nå vet jo allerede dere at denne logoen er posten sin, ikke sant? Og jeg vil ikke tro at resten av norge er så mye tregere enn dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå