Gå til innhold

100 dager igjen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg endelig si det også: JIPPIIIIIIII 100 DAGER IGJEN:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der var du;)

Gratulerer med 100dager igjen,M-79med desember08gull:-)!

Snart inn på 3.trimester nå da?!

Hvordan har det gått fram til nå,og hvordan har du det?

Jeg er nå 4 dager på overtid,og etter et svangerskap med mye plager begynner jeg bli veldig klar for å bli ferdig!!

Masse lykke til videre hvertfall:)

Skrevet

Grattis så mye! Jeg har også 100 dager igjen i dag!!

Skrevet

Hei hei 2sjarmtroll-snart3;)*overtid* :-) Så koselig!!!!!!!!!! Tusen tusen takk:-)

Wow tenk at du er på overtid...... ÅÅÅÅÅÅÅ da tipper jeg du er såååå klar til å få lille gullet ditt ut ja..... Masse masse lykke til, og krysser alt for at det skjer veldig snart for deg. Trist å høre du har hatt mye plager...

Vet ikke helt om jeg kan si jeg har hatt mye plager, men har en halsbrann som tar HELT AV... Utrolig vondt! Men: JAAAAA nå er det snart 3.trimester for min del, og det er jeg bare så utrolig klar for. Er inne der litt å smugtitter må jeg innrømme;-) Føler jeg hører mer til der nå enn her på 2.trim.

Ellers går det veldig fint nå:-) Kvalmen og oppkast satt leeeenge i da, men nå er det heldigvis borte:-)

Du må ha en riktig god helg, og så håper jeg ting skjer disse nærmeste dagene! Hold meg oppdatert;-)

Klem

Skrevet

Tusen takk cillepille og gratulerer så masse til deg også:-) Men har du termin 17.desember? Jeg har nemlig 14. desember..

Skrevet

Tusen takk:-)

Skrevet

Det skal jeg gjøre;)

Gått til modningsakupunktur,så jeg har over 3cm åpning og er helt moden,men "problemet" er at lillegutt ligger alt for høyt oppe enda så riene kommer ikke ordentlig i gang.. Nå har jeg begynt på helge-rengjøringa så får vi se om det har noe for seg. Men går vel mer utover bekkenløsningen tenker jeg:P

Den halsbrannen ja,den er ikke god!! Er godt å høre at kvalmen og oppkasten har gitt seg da. Det slår en jo helt ut...

God helg til deg også!

Klem:-)

Skrevet

Gratulerer! Jeg har også 100 dager igjen i dag!!! Jippi!! Denne dagen har jeg virkelig venta på. Nå er neste mål 3. trimester! Og det er faktisk bare 2 uker og 1 dag til!!! Tiden går fort syns jeg!

God helg!

Skrevet

Gratulerer så mye med 100 dagers markeringen :o) Ønsker deg masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...