M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Da kan jeg endelig si det også: JIPPIIIIIIII 100 DAGER IGJEN:-D
Gjest Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Og der var du;) Gratulerer med 100dager igjen,M-79med desember08gull:-)! Snart inn på 3.trimester nå da?! Hvordan har det gått fram til nå,og hvordan har du det? Jeg er nå 4 dager på overtid,og etter et svangerskap med mye plager begynner jeg bli veldig klar for å bli ferdig!! Masse lykke til videre hvertfall:)
Cillepille Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Grattis så mye! Jeg har også 100 dager igjen i dag!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2008 Hei hei 2sjarmtroll-snart3;)*overtid* :-) Så koselig!!!!!!!!!! Tusen tusen takk:-) Wow tenk at du er på overtid...... ÅÅÅÅÅÅÅ da tipper jeg du er såååå klar til å få lille gullet ditt ut ja..... Masse masse lykke til, og krysser alt for at det skjer veldig snart for deg. Trist å høre du har hatt mye plager... Vet ikke helt om jeg kan si jeg har hatt mye plager, men har en halsbrann som tar HELT AV... Utrolig vondt! Men: JAAAAA nå er det snart 3.trimester for min del, og det er jeg bare så utrolig klar for. Er inne der litt å smugtitter må jeg innrømme;-) Føler jeg hører mer til der nå enn her på 2.trim. Ellers går det veldig fint nå:-) Kvalmen og oppkast satt leeeenge i da, men nå er det heldigvis borte:-) Du må ha en riktig god helg, og så håper jeg ting skjer disse nærmeste dagene! Hold meg oppdatert;-) Klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2008 Tusen takk cillepille og gratulerer så masse til deg også:-) Men har du termin 17.desember? Jeg har nemlig 14. desember..
Gjest Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Det skal jeg gjøre;) Gått til modningsakupunktur,så jeg har over 3cm åpning og er helt moden,men "problemet" er at lillegutt ligger alt for høyt oppe enda så riene kommer ikke ordentlig i gang.. Nå har jeg begynt på helge-rengjøringa så får vi se om det har noe for seg. Men går vel mer utover bekkenløsningen tenker jeg:P Den halsbrannen ja,den er ikke god!! Er godt å høre at kvalmen og oppkasten har gitt seg da. Det slår en jo helt ut... God helg til deg også! Klem:-)
lykkelig78 Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Gratulerer! Jeg har også 100 dager igjen i dag!!! Jippi!! Denne dagen har jeg virkelig venta på. Nå er neste mål 3. trimester! Og det er faktisk bare 2 uker og 1 dag til!!! Tiden går fort syns jeg! God helg!
:*lillefru*:har født*: Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Gratulerer så mye med 100 dagers markeringen ) Ønsker deg masse lykke til!!
Gjest Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 gratulerer med 100 dager, jeg følger etter deg om 6 dager:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå