Stina&?Mamma Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 vis jeg strekker på meg eller skal reise meg fra stilen får jeg kramper neders i magen...å d er sikkelig ubehaglei...:S klarer ikke heilt røyse meg ornklig allti...er jo bare 5+4 uker på vei så er så dumt hvis d skjer når jeg er oss noen som ikke vet d enda :S
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 jeg får sånn stikk hvis jeg snur meg fort eller reiser meg brått opp bare...vet ikke om det er det samme jeg?
Stina&?Mamma Skrevet 6. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2008 jo kan nok høres ut som d samme...er så plagsomt...å lite behagelig..S:
♥♥♥ Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 jeg hadde det også sånn for noen uker siden, men det varte bare noen dager før det ble borte. er 10+5 nå...
Stina&?Mamma Skrevet 6. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2008 okey...hadde to kramper like etter festeblødning...så ga det seg i 14 dager..men nå er d sånn igjen..:S håper d går over snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå