KoneTilMannenMin Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 er det bedre med små barnehage med under 40 barn?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Vår bhg har ca 100 barn fordelt på 6avd iflg hjemmesiden. Nå er èn av avdelingene i en annen bygning med andre uteområder, så da tipper jeg de er ca 80 igjen i det bygget snuppa går i. Så lenge det er avdelingsbarnehage hvor de "kun" treffer de andre avdelingene utendørs, så vet jeg ikke om det er så stor forskjell på stor og liten barnehage, men jeg hadde satt pris på at de var litt fler voksne pr barn på storbarnsavdelingene... I alle fall siden de i vår bhg kun har 3 og 4åringer i storbarn, da de har flyttet de eldste over i det andre bygget (pga plassmangl).
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 8 barn - familiebarnehage
Gjest Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 130 barn fordelt på 8 baser. Synes det fungerer helt greit for de har kjempestor plass både ute og inne og har lite med de andre basene å gjøre. (To og to baser pleier å samarbeide litt om div. opplegg men det er den eneste kontakten).
MintCondition Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 30 barn, 20 på storbarn og 10 på småbarn. Kjempefornøyd, masse flotte utdannede førskolelærere, barne- og ungdomsarbeidere, og flinke assistenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå