sunshine87 med spire :) Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Hvor langt er dere på vei og har dere begynnt å få mage??
Dossa :) Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hei! Jeg er 9 uker på vei og har allerede en tydelig mage. Dette er min nr 3, og magen ble tydelig allerede da jeg var rundt 7 uker. Hvor mange uker er du?
Cyan86 Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 over 10uker... ingen mage. 1 gangen min.
sunshine87 med spire :) Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg er litt usikker på hvor langt jeg er på vei, kanskje 7 uker?? Ingen mage enda,, skal til legen på mandag. Håper legen kan hjelpe meg å finn ut.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Jeg er 8+5 i dag, og jeg har vel ikke fått gravidmage enda, men er ganske så oppblåst... Det er min første gang....
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Jeg er i uke 12 og har fått en liten mage. Det er ikke lenge siden jeg fikk lillegutt på 1 år og 8 mnd, og da fikk jeg ikke mage før uke 21, så er overrasket over at det syns så tidlig på meg ettersom jeg også er 180 cm høy
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Er 8 uker på vei, og kan ikke se noe mage. men all magn etter forrige graviditet er ikke helt vekke heller.. det er ikke mer enn 7 mnd siden! den kommer nok tidsnok tror eg;)
Lykkebabis! Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 11 uker på vei og har liten mage. Ikke veldig artig, kunne tenke meg å vente litt ettersom ingen forventer at det skal synes ennå så føler jeg at jeg bare ser litt tjukk ut. Kjiipt. Men umulig å gjøre noe med! Gleder meg til komme såpass langt på vei at det er legitimt å ha mage!!! Ikke tykk fra før, altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå