mama73 m/tre søte små Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg har tatt meg den frihet og oppdatere føde/terminlista for septemberdamene inne på septemberklubben da Pusur_mor har født og sikkert nok å stri med.. Fint hvis dere kan oppdatere fødsler og evt termin der inne:-) Lykke til alle sammen med det som SNART skal skje:-) JIPPI, ikke lenge igjen nå!!!
julibaby2 Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hei mama 73 * FØDEKLAR* ser at du har egen termin 16 sep ut fra unnfangelsen. Detg har jeg også, men fikk ul termin 7 sep. Hva fikk du på Ul?
Lillepusen-78 Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Jeg hadde menstermin 17.09, og ble flyttet til 07.09 på UL. Blir spennende å se når bebisene våre kommer, da, siden vi ble flyttet en del. Hva tror dere stemmer best for dere? Jeg tror et sted midt i mellom for min del....
mama73 m/tre søte små Skrevet 7. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2008 Jeg fikk faktisk UL termin samme dato! Men litt vanskelig med min menstermin da jeg hadde en SA bare 14 dager før denne graviditeten, så jeg rakk aldri å få tilbake mensen... Jeg var på flere tidlige UL i starten av denne graviditeten da jeg hadde blødninger, og da gynekologen lagde helsekortet til meg så skrev hun først termin 24.09, og det visste jeg var helt klin umulig! Og da jeg kom tilbake et par uker senere, sa hun termin rundt 20.09, noe jeg også synes var altfor langt frem mtp unnfangelse. Min beregning ut fra unnfangelse var først 12. september, så 10.september med utgangspunkt i at jeg har 26 dagers menssykluser. Jeg tok eggløsningstester rundt 16.desember som var positive og regner med det var da d ble unnfangelse. Kunne til nød være med på termin 16.9 da vi hadde sex 22. desember, men i jula var vi hver for oss og jeg hadde krafig bihiulebetennelse etterpå, så unnfangelsen MÅ ha skjedd rundt den 15-17 desember, eller til nød 23. desember, selv om eggløsningstesten var negativ da! Ergo, jeg mener egentlig at min menstermin er 10.september, og UL er 16. september... Blir spennende å se... Er bare litt engstelig for dette hvis jeg skal gå over, men det får tiden vise.... Oj, dette ble visst litt langt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå