Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Hvordan har prisen blitt "hjem til deg" sammenliknet med prisen på varen på nettsiden (feks stelleveske). Skal man trekke fra noe dansk moms før man legger til norsk? Og frakt?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 Så jeg snurten av Mami som jeg trodde hadde handlet der?
MintCondition Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg har handlet mye der Du trekker fra den danske momsem ja. Du må mest sannsynlig betale toll da, men det blir oftest litt mindre enn den momsen uansett. Så kommer frakt i tillegg, prisen der avhenger av om du vil ha den sendt forsikret (anbefales!) eller ei.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2008 Og dansk moms er hvor mange %? *grønn* Jeg kunne sendt mannen for å hente den selv (hvis det er ok med filabel), da må jeg vel betale dansk moms, men slipper frakt og norsk moms, ikke sant? Eller egentlig er det kanskje ikke vits - den koster 649 i nok (antar inkl dansk moms?) der nede, mens i Norge 150 kroner mer, så kanskje ikke vits...
MintCondition Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Det husker jeg ikke, men på sluttsummen når du handler står totalsummenh, og hvor mye av dn summen om er moms. Den trekker du altså fra. Jeg tror kanskje du må betale den danske momsen men spare frakta om mannen din skal hente den ja. Jeg har stort sett handlet på salg der, så da blir det jo billigere uansett toll og frakt
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2008 Ja måtte inn og titte litt på salgsvarene også, men jeg vil ha stelleveskeeeee :oD Og det fant jeg ikke på salg, i alel fall ikke den jeg ville ha *sukk* - det er jo typisk meg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2008 Tusen takk for svar forresten )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå