Elskeråværemamma Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Når det gjelder musikk har vi nå valget mellom et to mannsband ei venninne skryter opp i været at de er så flinke og lager god stemning - koster 10 000 kr for 3x45 min med musikk fra kl 22-02. Spurte dem at hvis vi betaler en del mer om de også kunne synge og spille til de sangene vi har under middagen, men det ville de ikke. Ellers så har vi en mann på ca 40 år som har et en mannsorkester (synger alle typer musikk i følge han selv)... Han sier at han alltid får gode tilbake meldinger, men vi kjenner ingen så har prøvd han før. Han spiller fra vi kommer kl 15.00 til vi går (02 eller senere), tar også å synger de sangene vi har ved bordet - koster 6500 kr. Mamma vil ha han siste, lurer jo litt på det selv og ... Han driver med dette på heltid, så antar han er ok?? Men VET jo ikke da. Hvem ville dere ha valgt?? HJELP!! Ellers må vi jo også be noen venner om å ta ansvar for cder, sette dem på også videre... Huff... Hm!!???
Lillefot08 Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Kanskje litt rart, men går det ikke ann å høre han synge litt på forhånd? En audition liksom? Vet ikke om dette er vanlig altså...eller om han har en cd el no ?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 egentlig hadde jeg ikke valgt noen av delene. men skulle jeg valgt hadde jeg valgt det billigste alternativet siden han også kan spille for dere under middagen. syns 10 000 for så lite spilling var mye. så uten tvil valgt han til 6500 istedet. vi har valgt å ikke bruke penger på musikk vi da.. vi klarer oss fint med ett søskenbarn som dj som vi ikke trenger å betale...
kosejiinta Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Det skal vi også ha, en DJ som styrer musikken. Masse penger og spare på det og du velger da selv det som skal spilles. Men skulle jeg valgt hadde jeg også tatt han siste som tar 6500,- Tror du får mest igjen for pengene dine der. Lykke til med valget!! :-)
Sivalur Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Hadde tatt han siste. Det to-mannsbandet har lagt seg i øverste sjiktet når det gjelder pris synes jeg. Vet at det er det det koster rundt Oslo ihvertfall, men synes det er drøyt. De skal vel sikkert ha pengene svart også tipper jeg?? 5 000 hver rett i lomma for en kort kveld med hobbyen sin, synes det er drøyt jeg altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå