*bolla pinnsvin* Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Noen som vet om noen butikker hvor de har fine kjoler? Ikke sånn kjempedyrt, men sånn 1000-3000 kr.
susemor-3 små Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Det ligger jo en masse butikker i Oxford street, og tverrgatene rundt. Det er bare å shoppe løs!!
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 Det er nettopp det at det er så sinnsykt mange butikker at jeg kanskje tenkte det kunne være greit å vite om noen butikker det var verdt å gå og se i. Er litt sånn som ikke orker å gå i timesvis og innom masse butikker.
peonererfine Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Karen Millen Zara Oasis Disse finner du i de fleste high street'ene :-)
susemor-3 små Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Skjønner, hehe:-) Jeg er så dårlig til å huske navn/merker, at jeg gjerne bare vandrer inn på ren impuls. Men en butikk heter "Modizzon". De har mye fint til både voksne og barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå