*Ønskergjerne* Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 *hvor mange pp?/hvor lenge prøvd? *alder *kommer fra? jeg begynner:) gått uten p.piller i 1,5 år , inne i 9 pp (snart 10) er 23 år , samboer'n like gammel:) kommer fra nordmøre
1gangMaria Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Dette passer bra for meg som er ny her inne:) Jeg er 25 år og gift, 9pp, 5 aktive pp (etter at de tre første ikke ga noe resultat!) Opprinnelig fra Bergen
*Ønskergjerne* Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 er ganske ny her jeg også,koselig å følge med litt på jentene her inne:)håper flere skriver seg på:) hvis d er mer dere vil legge til,fortelle,så kom med det:)
1gangMaria Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Er akkurat rundt EL nå, så det blir spennende om to uker... Syns det begynner å bli ganske frustrerende jeg, det skal jo liksom være så kos med prøvingen, men jeg må inrømme at det noen ganger er mer teknisk enn kos! Og skjønner ikke helt når folk sier; ``du må bare slappe av, ellers skjer det ikke noe!`` Imens, klarer jeg nesten ikke tenke på annet enn baby for tiden
malla85 Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Hei Jenter! Er inne i 9. prøvemåned nå. Akkurat hadd EL. IKM om 1 1/2 uke. Jeg er 23 år, samboer 30. Kommer fra finnmark.
*Ønskergjerne* Skrevet 5. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2008 hehe-det er nå det er spennende å se:) håper det skjer noe hos deg denne mnd:) jeg på min side har gått 4 dager over min månedlige-men vet liksom at d ikke er noe.. selv om min syklus er klokkeklar på dagen til vanlig.. likevel blir jeg jo ikke gravid!! ssyns selv d blir litt arbeid med det,blir ikke bare kos.. føle jeg tvinger meg selv noen ganger med en kjapp en før vi skal legge oss .. men samboeren er søt å da,å han sier ikke nei han:p verre med meg inniemollom da,men ... vi prøver å ha regelmessig sex , minst anna hver dag... innimellom er d nå hver dag å vel så d,men da er d lysten:P men nå er jeg absolutt ikke i humør til det. venter på tante rød nå også.. den kommer vel!som den pleier!!grrr... men nå kjente jeg sånn mens-murringer både på søndag å mandag å tirsdag så stusset litt over at den ikke er kommet ennå... men bare vent - den kommer hos meg snart tenker jeg:p
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Gikk inn i 23pp i dag. Jeg er 22 og han er 25.. Og vi kommer fra Oslo;)
ønsker spire 87 Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 hei hei., jeg er 21 sambo er 31, vi har vært sammen i 5 år og prøver på den første baby nå. er i 3pp og kommer fra stavanger.
1gangMaria Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Kanskje du er gravid da wantbaby 09?! Man vet jo aldri! Det er egentlig helt merkelig at det skal være så vanskelig å bli gravid, jeg mener, ´´hver gang``kommer jo ca 300millioner soldater svømmende og prøver seg på 1egg! Det høres jo ut som gode odds....
1gangMaria Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Er det forresten noen som vet hvor tidlig man kan se graviditet ved gyn,undersøkelse? Skal til gyn 1 uke etter EL.. hører jo stadig om folk som tester positivt på såkalte tisseprøver en hel uke før IKM!
*Ønskergjerne* Skrevet 5. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2008 hehe... ingenting hadde vært bedre enn å være gravid men har mine sterke tvil om d ja.. er noe negativ idag... hehe... skulle nå være ekstremt gode odds til å klare det med å bli gravid , men neida, det tar tid... :C
Monnemor Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 Heisann. Inne i 4 pp Jeg er 26 samboer er 29. Har en sønn på 3 år Kommer fra Akershus
*Ønskergjerne* Skrevet 5. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. september 2008 1GANGMARIA: usikker på det gitt men tror nå at kanskje d er litt tidlig?men kan jo hende man kan kunne se d likevel:) du får satse på det:) var hos gyn på tirsdag å så ingenting da... sa nå vi prøvde å blir gravide å regner med hun hadde sagt noe om hun kunne se noe... ???
Vero85 Skrevet 5. september 2008 #14 Skrevet 5. september 2008 Heihei! Teller ikke prøveperioder, men har ikke brukt pilla på 5år. Jeg er 22, men kjæresten er 35, og vi bor sammen i Oslo;)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. september 2008 #15 Skrevet 5. september 2008 Heisann Her er jeg: 1 pp etter nylig SA snart 33 år (huff hehe), gift Bor i Oslo, men er opprinnelig fra Kristiansand :-) Har ei nydelig jente på 17mnd
Lucia77 Skrevet 5. september 2008 #16 Skrevet 5. september 2008 Hei! Jeg sluttet med p-piller for en mnd siden, har nettopp fått mensen igjen og er dermed inne i 2pp. Jeg er 30 år, samboer og bor i Oslo. Har en sønn på fire år.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #17 Skrevet 5. september 2008 Jeg er 30år, samboeren er 31 og vi prøver på vår første. Startet prøvingen i Januar 2009, ble gravid etter 4 pp og mistet i uke 18. Startet prøvingen igjen nå nettopp og håper på at denne gang så sitter den Opprinnelig fra Oslo, men bor nå i utlandet. Vi ser jo ut som en hyggelig gjeng og håper at vi kan følge hverandre over til 1.trimester gaaaanske snart!
*Ønskergjerne* Skrevet 5. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 5. september 2008 vi skal alle krysse det vi har på at vi blir gravide alle sammen snart;) å at spiren blir der den skal være:) er også opprinnelig fra kr.sand jeg:)men flyttet oppover til mørekysten for å være sammen med min kjære <3
tjorven- nr 3 Skrevet 5. september 2008 #19 Skrevet 5. september 2008 hei jeg er fra langt nord. 35 år, gift 2 barn. SA i juli og Tr 6 aug. så er i 1pp nå....TR skulle vært her i går, men kan være at syklusen er feil pga SA. skal teste i morgen er planen. har hadd mensmurriner til og fra i 2 uker, men ellers ingen symptomer på det ene eller andre =)
1gangMaria Skrevet 5. september 2008 #20 Skrevet 5. september 2008 Ja det er kanskje litt vel tidlig.. blir så utålmodig!
monca*84*j12 Skrevet 5. september 2008 #21 Skrevet 5. september 2008 hei hei jenter.. jeg er 24 år og min samboer er 32år Vi har prøvd siden januar, men er bare inne i min 7pp pga sy-kluss(hehe) Jeg har ikm man-tir så dette er spennende!!! Vi bor i Nittedal og trives godt her...
påtjukken Skrevet 5. september 2008 #22 Skrevet 5. september 2008 hei på dåke:) eg er 21 år og min forlovede er 28 år er no inne i vår 4 pp.. men tok p-sprøyta i november så regner med det kan ta litt tid.. er opprinnelig fra kvinnherad, men bor på sotra:) har ei nydelig datter på 2 år:)
supernint Skrevet 5. september 2008 #23 Skrevet 5. september 2008 Hei! Jeg er 25 år og min mann er 29 år. Har akkurat hatt 3pp nå, så spent å se neste uke om den klaffet, eller om vi må over til 4pp. Jeg har IKM en plass mellom onsdag og fredag neste uke. Kommer fra møre og romsdal. Har ingen barn fra før, så ønsker oss nå familie:)
Nordlyspar♥ Skrevet 5. september 2008 #24 Skrevet 5. september 2008 Første pp, fødte 31 mai. Snuppa er 3 mndr. 31 år og mannen er 29 år. kommer fra Finnmark
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 5. september 2008 #25 Skrevet 5. september 2008 Er i 15 pp på nr 2.. Har ei jente på 3,5 år fra før.. Gift og er 24 år og mannen er 32. Kommer fra møre og romsdal )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå