Gå til innhold

19 år i dag :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 19 år siden jeg ble mamma første gang. Helt utrolig hvor fort tiden går. Synes ikke det er lenge siden den lille snuppa ble født.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tenk det!!! GRATULERER MED DAGEN!!!

 

Og 19åringen synes det er stas å være storesøster igjen, eller??

Skrevet

Tusen takk :-)

Ho synes det er kjempestas med lille Teo. Men nå har ho flytta et stykke unna, for å gå på folkehøyskole et år.

Skrevet

Oj!!! Dere har kommet dit alt, ja!!!

Tenkte på det for an stund siden at det bare er 5 år til min eldste skal ut i militæret/studier..... 5 år går fort!! De tretten første har jo gjort det!!!

 

Bra med deg og Teo og "mellomsøster", da??

Skrevet

Alt er bra med oss. Teo er litt forkjøla, men det må man vel nesten regne med når vi har så skiftende vær.....

Håper det er bra med dere også. Vi må prøve å treffes en dag snart synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...