Tante Bassa Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 I dag er det 19 år siden jeg ble mamma første gang. Helt utrolig hvor fort tiden går. Synes ikke det er lenge siden den lille snuppa ble født.
Krusemynthe Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Ja, tenk det!!! GRATULERER MED DAGEN!!! Og 19åringen synes det er stas å være storesøster igjen, eller??
Tante Bassa Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2008 Tusen takk :-) Ho synes det er kjempestas med lille Teo. Men nå har ho flytta et stykke unna, for å gå på folkehøyskole et år.
Krusemynthe Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Oj!!! Dere har kommet dit alt, ja!!! Tenkte på det for an stund siden at det bare er 5 år til min eldste skal ut i militæret/studier..... 5 år går fort!! De tretten første har jo gjort det!!! Bra med deg og Teo og "mellomsøster", da??
Tante Bassa Skrevet 5. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2008 Alt er bra med oss. Teo er litt forkjøla, men det må man vel nesten regne med når vi har så skiftende vær..... Håper det er bra med dere også. Vi må prøve å treffes en dag snart synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå