Gå til innhold

rare pustelyder fra baby


Gem76

Anbefalte innlegg

Når babyen min ammer eller sover, puster han nesten lydløst, men når han ligger våken, spesielt om natten, lager han av og til veldig rare lyder, grynter og stønner, og hiver av og til etter pusten. Jeg synes av og til det høres ut som han ikke får puste, og jeg blir veldig redd. de jeg har spurt, sier at det er vanlig at babyer lager slike lyder, men jeg vil bare spørre her også. Er det flere som har babyer som lager slike skumle lyder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn er min også :) Han kan gjøre det i søvne også. Hørest ut som han sukker av og til :) Puster helt stille av og til, og av og til hører jeg rare pustelyder og grynting :)

 

Helt vanlig. Sånn var mine to første barn også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Det var godt å høre- vi har hatt han i vår seng om natta i det siste, og har ligget våken og sett på han for å være sikker på at han puster:) Nå er det på tide at han begynner å bruke den dyre leandervugga vi har kjøpt he he

Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår også puster tungt... av og til grynter hun som en gris...

ingen som har sett på henne av helsepersonell og sånn har ikke vist tegn til bekymring, så da får vi vel ta det m ro...

har prøvd m morsmelk og saltvann i nesa, men det har ikke hjulpet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt vanlig de lager sånne lyder :) Synes det er litt morsomt å høre på de små bebyene med disse rare lydene, spesielt når de grynter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...