Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Veldig ofte, så føles det ut som om jeg må skikkelig dr..e Sånn ganske snart. Men så, når jeg har kommet meg på do så må jeg bare tisse. Og følelsen jeg hadde er vekk med en gang jeg setter meg på ringen. Jeg har hatt det sånn i tre måneder nå. Kan det være ungen som presser? Har jo lest noen av fødehistoriene her inne, og da er det mange som beskriver pressrier som at de må nettop dr..e (hehe) Men det kan da ikke være det, for da skulle jeg jo ha født for tre måneder siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå