Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Her er det sånn passe.. Vi sitter igjen med ca 10-12 000 etter at alle utgifter er betalt ( også matkort, bensin, sparing til guttungen og sånt)... men pengene har jo bein å gå på da... helt ufattelig hvordan de forsvinner... !
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Noop... Tjener greit.., men alt for mye reginger.. Men iløpet av neste år så vil vi ha betraktelig bedre økonomi om alt går etter planen..
ana baroma Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Ja:) Men vi overforbruker ikke uansett!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 vi sitter igjen med 4 tusen vi, og da er bare regninger betalt, da er det igjen mat, bensin og alt ennet man trenger... så mitt eneste råd da er og bruke mindre penger!!! Men på en annet måte, når regniger, bensin,mat og sparing er gjort, så kan dere vel bare bruke da... det er jo ikke noe problem når det går rundt?
Gjest Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Akkurat nå, nei...er i en bølgedal der vi synes at pengene går ut like fort som de kommer inn, men vi klarer enda å spare litt og har ikke rørt sparepengene så vi har ikke dårlig råd heller. Men uvandt å måtte bruke huet hver gang man skal handle ;-) Har vært litt for godt vandt ei stund, men nå studerer jeg, og vi har ny bil å betale på...om noen år vil vi får svært god råd igjen, når huset er ferdig oppusset og jeg kommer meg i arbeid....ser fram til den tid ;-)
Gjest Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 merkelig med de regningene... KOmmer ALLTID noe ekstra.. er det ikke det ene.. så er det jaggu det andre.. I forrige mnd røk dataen... så vi måtte kjøpe ny... hm.. hva dukker opp denne mnd da...?!?!=)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 vi har greit egentlig... :=) har ganske mye penger som vi har spart og vi bor ganske dyrt! :\\\ jeg jobber kun 50% stilling så har en 10500 ca utbetalt. Mannen min har 22. Vi lever godt, men som sagt så bor vi veldig dyrt... så mye går bort i regninger
BettyBoob Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 er alene - men har det helt greit jeg! Lav husleie, bare studielån og jobber 100% med over 300000 i lønn.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 herregud.. sorry.. leste feil jeg.. leste"har dere gode råd?" lol.. gjette lesing er en fin ting... ikke rart jeg ikke skjønte problemet ditt. hehe... men NEI, har ikke god råd!
Mille** Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Ja, pleier å ligge med 30-40 000 på brukskontoen til enhver tid. Men bor billig, pengene får nok bein å gå på når/hvis vi bygger hus.
Gidder ikke! Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 Nei og verre skal det bli! Men da i egen"kjøpt" leilighet:) Har ikke fullstendig oversikt, men når vi flytter inn i leiligheten vår, vil vi såvidt gå i pluss. Regninger,matkort, litt sparing (kanskje ikke) og kanskje noen kroner i lommepenger. Hvis vi er heldige!
Gurine Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 Nei, alltid for lite penger, hver eneste måned. Er ikke sikker på hvor mye sambo tjener, men han jobber fullt. Han betaler hele huslånet, pluss noen regninger utenom, kjører mye bil så mye går til bensin, så penga flyr fort. Jeg får rehab.penger, og det er vel rundt 10 000,- utbetalt i mnd. Når ca 7000,- av de bør settes inn på regningskontoen, sier det seg selv at det blir lite igjen å handle mat og bensin og klær for til våre to barn, jeg kan da alltids gå rundt i slitt joggebukse og t-skjorte selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå