Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg veier meg fast her mandag. Synes det er greit for da kan jeg passe på om jeg går opp, før jeg har gått opp for mye. Har jeg gått opp en kilo skjønner jeg at jeg har kosa meg litt for mye i uka som var og skjerper meg litt sånn at jeg ikke plutselig sitter der med for mange kilo
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 siden jeg nå er på slankern har jeg veid meg et par ganger i uke morsomt å følge med når man går ned! er nede i 61 kg nå - gått ned 7. mangler bare 1 kg før målet er nådd, og så er det å holde seg der da, hehe
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Huff.. Altfor ofte.. Hvertfall 1 gang til dagen.. Klarer ikke la være.. Er på slanker`n, å det er så deilig å se at det går nedover, selv om det "bare" er 0,5 kilo... =)
suski22.12.08 Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Når jeg er på svskapskontroll. Dvs det er to år mellom graviditetene mine, og da veide jeg meg ikke på 2 år. Syntes fast hver mandag hørtes veldig greit ut hvis man skal passe vekten over lang tid
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Hver morgen og hver kveld, men er på slanker'n, da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå