Gå til innhold

Litt glad og veldig lei meg... =(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde visning på mandag... Det var ikke mange på visning så ble litt skuffet... Var bare 4 stk.. han ene som var der var interesert da.., men ikke kommet inn bud enda.. Men etter mandag så har det ringt endel til megleren og noen til oss.. Så på lørdag blir det satt opp ny fellesvisning siden det er minst 4 stk som har ringt bare rett til oss og ytret ønske om ny visning.. Så det er jo bra.. At det er flere som finner huset interesant.. Var jo 17 visninger på samme tidspunkt som oss mandag .., så mulig mange ikke har rukket alt... Så det var litt glad nyheten.. Meeeeeeen... *snufse*

 

På mandag var vi på visning selv.. Så på et hus som jeg har sett på lenge.. Sveitser stil hus.. perfekt beliggenhet synes jeg.. Og jeg likte det kjempe kjempe godt på tross av at det måtte pusses opp betraktelig.. Megleren fra denne visningen ringte meg og spurte om vi var intereserte.. Jeg sa at vi var veldig intereserte og kom til og legge inn bud.., men vi var anhengig av og selge vårt hus først siden vi ikke hadde mellomfinansiering.. Han sa at han skulle høre med selgeren.. 2 timer etter kom det inn bud på dette huset.. 1-250.000.- 140.000 under takst.. Og han solgte det!??!?!? 140.000.- under takst.. Enda jeg sa til megleren at vi ville strukket oss så langt som 1.320.000... Selgeren tapte jo nesten 100.000 da.. Men jeg ville jo ha det huset.. *snufs*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...