Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Hva bruker dere for tiden.sverger enda til stringtrusene..gjerne husmor string..de med større kant oppe.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 har kastet stringtrusene! Bruker jenteboxere
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 String noen ganger, men stort sett bruker jeg hipsters.
Sabina og gjengen Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 vanlige bomullstruser, særlig når jeg går gravid, ellers så kan det hende en SJELDEN gang at jeg tar på string, men synes det er ganske uvant og nesten litt ekkelt. Har brukt vanlige truser siden jeg ble gravid med førstemann...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Her går det i string, føler det er mye mer komfortabelt enn truser og boxer. De selger helt fantastiske microfiber-string hos Lindex 3 stk for 99. Har kjøpt en haug av disse et nummer for store, og det er såå behagelig. Alt annet strammer og får meg til å føle meg diger!
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 string bruker jeg uansett.greier ikke å bruke noe annet jeg ihvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Problemet hos meg er at boxer og vanlige truser går inn i ræva uansett så da er det mest behagelig å bruke string.Min mann er selvsagt og glad for det..he he.
monika 3+1 i magen:) Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 jeg bruker bare hipsters.. kan ikke fordra string!
Hikken Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 Brukte bare string før, men etter fødselen har jeg stort sett bare brukt hipstere (ble klippet herfra og til månen, orket ikke noe som borret seg inn i helligheten). Blir string innimellom, er ikke alltid synlig trusekant gjør seg ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 Kan ikke fordra stringtruser. Graver seg opp i ja.. Skjønner ikke at noen liker det. Samboeren synes hipster og jenteboxer er skikkelig turn-off, så her blir det vanlige taitruser. Synd det er så vanskelig å finne fine truser, siden det nesten bare er hipstere i butikkene.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #13 Skrevet 5. september 2008 Må ha string. Har prøvd diverse boxere og hipsters, men er avhengig av at trusene er uformet slik at det er stoff i lyskene som suger til seg noe av fuktigheten. Vanlige truser er ekle, så da er det bare stringtruser som fungerer, å de må være "høye i livet".
Lille L Skrevet 5. september 2008 #14 Skrevet 5. september 2008 String og hippsters når jeg sover. Klarer ikke og sove med string.
blirjegsnartmamma Skrevet 5. september 2008 #15 Skrevet 5. september 2008 alltid string.. i forskjellige varianter.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #18 Skrevet 6. september 2008 boxer såklart, syns jeg er blitt for gammel til å bruke 14'iss truser dessuten er de ubehagelige syns jeg..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #19 Skrevet 6. september 2008 Hipstere, men har et par string til hvis jeg skal ha på meg noe somjeg burde bruke det til....eller vaskedag!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #20 Skrevet 6. september 2008 Finnes faktisk stringtruser som fjortisser aldri ville gått med. desuten liker jeg å være sexy for mannen min og han har turn off på boxere!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #21 Skrevet 6. september 2008 kommer helt an på hva jeg skal ha på meg.. bruker string under stramme bukser, tights o.l, og hipster under f.eks skjørt o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå