Gå til innhold

Dere som ikke er i jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere hjemme?

Jeg jobber vanligvis full stilling men er sykemeldt

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Rydder, vasker, støvsuger, vasker klær...ja, du vett :) Alltid noe å gjøre ;)

Nå går jeg på skole, og jobber samtidig da,men jeg har vært hjemme!

Skrevet

er vanglivis i full jobb men er sykemeldt pga bekkenløsning.så begrenser seg litt hva jeg greier å gjøre.men går nå litt på kafe henger på jobb,huff..hehe.i går var jeg hjemme å lagde ny trekk til spisebord stolene.holder på en del hjemme her,det jeg greier da.farter en del rundt.jeg har bil,å går fint å kjøre enda.så blir noen mil.men kjeder meg til tider.har en på 3,5år som er i bhg fra man-tors,så på fredag finner vi på noe.

Skrevet

Har tre barn så dagene flyr.en på skole..en i barnehage og en baby hjemme.Så utrolig glad for at eg skal være hjemme 2 år...har jo bare 6 mnd igjen av den lønna permisjonen.Elsker å være hjemme denne gangen for det er nok å henge fingrene i.Med de to første var eg klar til jobb igjen etter 1 år.

Skrevet

Vi har akkurat flyttet til Sande, og der kjenner jeg ingen. Dagene blir laaaange nå syns jeg. Driver å tar lappen, men det tar sin tid da mannen jobber mye.

Dagene går med på å vaske, rydde, gå tur med lillemor, ute å sykler, scrapping og dib når hun sover. Også lager jeg middag som er klar når sambo kommer hjem, egentlig hater jeg å lage middag, men det er en fin måte å bruke litt tid på :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bor jo nesten ved meg da, lillemaven :) Kjenner følelsen av og ikke kjenne noen ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...