Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Sitter på jobb nå fram til 12.. og har ingen spes planer etter det.Må hente sambo på flystasjon klokka seks.. også blir det vel kanskje trening etter tolv og kanskje jeg slenger over gulvene.. henter snusken rundt halv fire. Og i kveld blir det vel mex gryte med hvitløksbaguetter og salat.. og sikkert en film..
klg,2 boys now:) Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 sikkelig sløv i dag her.lillemann er hjemme i dag så noe må vi vel finne på.skal i bursdag senere i dag da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå