Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er snart i uke 12 og magen min har ikke vokst noe..det er ikke antydning til graviditet.. er det andre som har det sånn. jeg vet nesten ikke om jeg skal være fornøyd eller bekymret...help.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bekymre deg du:) I mitt 1. svangerskap kom ikke magen før i uke 16. Men da ble den "stor" over natta, babyen hadde snudd seg sa dem. Noen babya ligg mer innover enn andre så da kan d ta lang tid før magen kommer ut:) E i uke 12 no me andremann og har enda ikke fått babymage, e bare litt oppblåst av og til, og da ser magen gravid ut.

Skrevet

Med førstemann fikk ikke jeg mage før i uke 20. Men som hun i tråden over sa, da kom den over natta:)

Med andremann kom den i uke 10.

Skrevet

Med nr 1 og to var magen flat helt til jeg var 20 uker på vei. Med nr 3 og 4 var det flat til jeg var 7 mnd på vei. Med nr 5 var det flat til jeg var 6 mnd på vei. Jeg har vist ganske god plass inni meg sier legen, derfor får jeg mage så sent.

Skrevet

det kommer også an på høyden sa jordmor til meg.. jeg er 180 og kommer til å få mage senere enn ei jente på f.eks. 160.

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Jeg er 180 og med førstemann fikk jeg ikke mage før uke 21.

Til gjengjeld fikk jeg en enorm mage (symfysemål på 45 til termin, normalt er 30-35) 3++ på ødemer.

Håper jeg får en mye mindre mage denne gangen :)))

Skrevet

Husker jeg bekymret meg over at jeg ikke gikk opp i vekt og magen ikke kom før - I første graviditet var jeg nemlig over 5 mnd når magen begynte å vise. Men endte opp med stoor mage tilslutt:-)

Skrevet

Hjelpe meg, jeg er 5+3 i dag, og syns allerede nå jeg begynner å gå opp i vekt, litt hver eneste dag. Når er det vanlig å begynne å legge på seg?

Jeg spiser normalt og sunt, ikke noe godteri og brus og går ikke amok i hverken matfatet eller kakeboksen, trener litt 2-3 dager i uken og er generelt ganske aktiv så jeg syns det er litt tidlig at det skal vises noe på meg enda....

(Tok av et par kilo etter jeg var blitt gravid, før jeg visste noe, kanskje det er de kiloene som kommer tilbake?)

Skrevet

jeg begynte å få mage i uke 16 , og har ei vennine som hadde helt flat mage da hun var 7 mnd på vei! men så blåste den opp som en ballong ;)

Skrevet

jeg hadde første gangen helt flat mage å gikk med vanlige klær ut 6mnd..etter det kom den fort..men ble ikke så svær heller..gledet meg sånn til å få gravid mage men den lot jo vente på seg,magen ble jo litt hoven før 6mnd men ikke nor drastisk kul..noen bærer barnet godt inni kroppen mens andre kan du nærmest se alt åssen det er utapå! alle er så forskjellige.å i uke 12 er ikke barnet med enn en finger stor??hmm tar jo ikke akkurat plass i magen din det da.hehe så ikke bekymre deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...