Gå til innhold

YADDALINE!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du nevnte Nürburgring i et innlegg her...

Veit du hvor mye det koster? Gubben blir 40 neste år og hadde ELSKA noe sånt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står litt stille nå, men sendt en mld til ham og spurt (hehe, ja vi har faktisk snakket om det).

Skrevet

He, he... tror gubben min hadde gått i bakken hadde jeg arrangert noe slik til han bak ryggen hans... :-)

Skrevet

Det må du jo prøve å få til. Det verste i mitt tilfelle er at jeg begynte å tenke på det for flere år siden og faktisk begynte å spare litt (til en type luksustur da, med flott overnatting og greier), men så gled det litt ut og jeg glemte det litt av, og plutselig er det jo så mye annet pengene går til (feks gammelt hus som må renoveres osv). Skriver igjen når jeg hører noe, hvis ikke andre har undersøkt det samme :o)

Skrevet

Ja, har kjempe lyst - har ett år på meg til å spare i smug så er derfor jeg lurer på hva det koster. Kjempefint hvis du finner det ut.

Send meg gjerne svaret på PM hvis tråden forsvinner ut av syne. :-)

Skrevet

Kopi av mailen jeg fikk fra gubben:

kurset : http://www.fahrerlehrgang.info/englisch_version.html

Nomination fee incl. VAT:

1350,- Euro

for drivers

250,- Euro

for passengers (no driving)

100,- Euro

for DMSB Racing License A

The entry fee includes

- Welcome diner Sunday evening

- Year-pins (year locket)

- Starting number

- Accident-insurance

- Track-maps showing the ideal line on North loop and Grand Prix Trak for first timers

- Program with detailed infomation

- Instruction and training on the track

- Safety training on the straight (Antoniusbuchse)

- Lunch during the training in the Dorint-Hotel

- Cocktail and Dinner on the farewell-evining in the Banketthall of the Dorint Hotel

- prices for the three first places of each group, further on small souvenir-trophies for all other participants

kjører banen ellers i året:

http://www.koelnticket.de/index.php?mapid=full_service_tickets&ev_id=607982&serviceid=581&PHPSESSID=49f0d87c3274551a550d1778bd41b0b1

leiebil, dette er biler dedikert for ringen, ellers går det jo ann å leie hos f.eks hertz, men de har vanligvis klausul mot ringen og spioner som sjekker på banen. Fordel å leie langt unna banen for ikke å bli oppdaget.

http://www.rent-racecar.de/gb/

Skrevet

Phh... endelig hjemme fra dyrlegen. Sniken av en katt dukka opp tilslutt :-)

Men takk for infoen, var jo ikke så avskrekkende priser ihvertfall så jeg tror jeg skal satse på dette...

Skrevet

Du får alliere deg med en kompis av ham, så kan de reise sammen. Forutsatt at kompis kan holde kjeft - halve gleden for deg er jo å se fjeset på mannen når han skjønner hva du har gitt ham :oDDDD

Skrevet

He, he... ja jeg må jo det. Jeg må jo være hjemme med ungene uansett, så det må bli en guttetur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...