Gå til innhold

Bleier og bæsj!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker Libero vanlige bleier nr. 3 (ikke up&go) på snuppa på 3 mnd. Har aldri lekkasje når det bare er tiss i bleia, men hver gang hun bæsjer er det bæsj utenfor bleia langt oppover ryggen. Brukte de samme bleiene på førstemann også, men husker ikke at det var så mye lekkasje den gang. Har dere også problemer med dette? Vurderer å prøve Pampers, men de likte jeg ikke da jeg prøvde dem på førstemann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det problemet med pampers, derfor jeg byttet til Libero. Så kan desverre ikke hjelpe deg der. Men noen sier jo det kan hjelpe å gå opp en størrelse.... Evt prøve en trusebleie.

Skrevet

Ville nok forsøkt Pampers kanskje selv om du var misfornøyd med dem til førstemann.. ungene kan jo være forskjellige mtp på kroppsform etc.?

Skrevet

Hadde det sånn med de liberobleiene vi også, prøvde coop sine og er strålende fornøyde med de; ikke noe bæsj oppetter ryggen lenger! :) Og så er de ikke så store og klumpete som libero heller, en vinn-vinn situasjon for oss med andre ord ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...