Gå til innhold

Fredagens middagstråd:)


h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag blir det Taco:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wok her.

Skrevet

Hm, jeg er alene hjemme i kveld, så jeg aner ikke hva jeg skal lage. Er så kjedelig å lage middag til meg selv når jeg vanligvis lager til fire.

Skrevet

Vi skal også spise Taco. Det er en favoritt her i huset.

Skrevet

jeg er syk og ene jenta er små syk....blir veldig enkelt med pølse og stappe her i dag

Skrevet

Blir sannsynligvis ikke middag på meg i dag, hvis ikke det er noen middagsresten på jobben da som jeg kan spise. Skal på senvakt.

Skrevet

Siden det ble Mac Donalds i går, tok vi fiskegratengen vi skulle ha i går, i dag i stedet :P

Skrevet

Har hatt røkt torsk med poteter, kokte gulerøtter og hvit saus:) Var veldig godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...