h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 I dag blir det Taco:)
Trollkatt Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Hm, jeg er alene hjemme i kveld, så jeg aner ikke hva jeg skal lage. Er så kjedelig å lage middag til meg selv når jeg vanligvis lager til fire.
metaMORfose Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Vi skal også spise Taco. Det er en favoritt her i huset.
ungdomsmor Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 jeg er syk og ene jenta er små syk....blir veldig enkelt med pølse og stappe her i dag
Mille** Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Blir sannsynligvis ikke middag på meg i dag, hvis ikke det er noen middagsresten på jobben da som jeg kan spise. Skal på senvakt.
~~DoraDora~~ Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Siden det ble Mac Donalds i går, tok vi fiskegratengen vi skulle ha i går, i dag i stedet
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Har hatt røkt torsk med poteter, kokte gulerøtter og hvit saus:) Var veldig godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå