Gå til innhold

Hallo!!


Odetta

Anbefalte innlegg

Har vært her inne flere ganger og sett at det er fryktelig stille her... Synes det er litt kjipt da jeg kunne tenke meg og utveksle erfaringer og tanker om dagene mine og barna mine med andre som har lyst til det samme. Send meg gjerne en pm med mail adresse eller bare noen ord så får vi fart på juni gruppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hey!

Var her en del før, men så ble det så stille så jeg orka ikke.. Men blir det mer liv her så kommer jeg tilbake!!! =)

Har ei tuppe født 17 juni, pluss en på 3,5. Enn du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får jobbe litt med å få opp siden vår:) Er mye inne på småtroll 0-1 år men er jo litt gøy med de som er like gamle da:) Jenta mi er født 21 juni og har en storebror på 7 som er født 17 juni:) Jeg bor i akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromsø her!! Ja også inne på 0-1, men syns det er best å snakke med de som har barn på samme nivå. :) Er vanskelig å sitte på nettet lenge av gangen, men skal defintivt begynne å dukke opp her inne igjen =)

 

Hehe så fin dato han storebror har da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra:) Jeg synes dagene går altfor fort! Snuppa bare vokser og i dag begynte hun med en ny lyd og det var bare så gøy å høre på:) hun er suoer opptatt av hendene side og skjønner liksom ikke helt å kontrollere dem enda men er på god vei:)

det er bare å sende meg en PM hvis du vil så kan vi jo skravles der også:9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, helt enig :-) Vi får skjerpe oss. Jeg fikk ei jente 30. juni. Hun er ei blid og fornøyd lita tuppe. Hun sliter litt med mageknip, men sover hele natta :-) Så vi skal ikke klage :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Har også savna til action på denne siden. Har ei jente, født 23. juni. Også mye nye lyder til stadig, som skremmer både henne og foreldrene til tider ;o) Hender går i munnen, og etter mye jobb blir tommelen igjen...for å bli tatt ut igjen av slitsomme foreldre.

Synes det er moro og se at det skjer nye ting bokstavelig talt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jeg fikk min gutt 24. juni, og har ikke vært her så mye etter det. Litt av grunnen er nok at det plutselig ble mer enn nok annet å bruke tiden på - det gjelder vel for de fleste av oss:) Nå begynner vi vel etter hvert å få litt system på livene våre igjen, og kan (når sjansen byr seg) få tid til å sette seg ned litt foran pcen.

 

For min del har det vært mye som har skjedd siden fødsel. Har solgt alt vi eier for å flytte til utlandet(min mann skal studere) for en 2 års periode (dette var riktignok planlagt i lang tid på forhånd). Har veldig lyst til å holde kontakt med noen i Norge som har barn i samme alder, så ble kjempeglad da jeg så det var aktivitet her igjen!

 

Jeg har også vært inne på 0-1, men føler som dere at det hadde vært topp med noen på samme stadiet.

 

Min lille gutt er som Anibes jente, nye lyder støtt og stadig, og gjerne både en og to hender i munnen:)

 

Gleder meg til fortsettelsen!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! endelig er det noen folk her:) Ellasnuppa har også funnet tommelen sin,noen ganger dytter hun smokken ut for å ta tommelen inn:O Hun lager lyder og "skravler" som bare det. Dagene fyller vi med å gå turer og kose oss inne. Lurer på hvordan 3mnd vaksinen går,det gikk veldig fint med storebror men har hørt om de som blir skikkelig utilpass,men vi krysser fingre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er tuppa mi 3 mnd!!! Utrolig egentlig... Tia går så fort! 3 måneder er jo ikke så lang tid, men likevel så kjennes det ut som hun har vært her bestandig...

 

Vært litt dårlig med nett på meg en stund nå, men blir nok bedre nå.

 

Tuppa her spiser opp hele hånden omtrent.. Er ganske kronisk på det. Smokk vil hun OVERHODET ikke ta, heller ikke flaska, så er nå spent på hvordan det blir å gi annen mat enn MM. =)

Storebror er en ivrig tommeltotter, å jeg hadde håpa hun ville ta smokk, for det er litt lettere å styre.. Så akkurat det er litt trist da, men men! Kan vel ikke styre alt!

 

Ja 3 måneders kontrollen ja... Vi måtte utsette vår til i slutten av september, så har enda noen dager å grue meg på.. Er livredd sprøyter selv, så det er pappas jobb å holde når sprøyta skal settes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...