Gå til innhold

Laaaang lur på formiddagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstesnupp våkner tidlig, som regel rett før seks. Lillebror skal leveres i barnehagen og så er det tid for formiddagslur rundt halv ni. Da sover hun gjerne i to (eller to og en halv) timer. Det er en deilig tid på dagen kjenner jeg. Jeg rydder opp etter morgenens smule travelhet, leser avisen, drikker kaffe, dibber og hvis jeg er heldig rekker jeg å strikke litt også. Hvis T & T skal få de jakkene innen de er for små, må jeg bare strikke i vei. Jeg gjør lite nyttig på denne rolige tiden, det kan jeg gjøre sammen med Minstesnupp senere.

Morgenstund har gull i munn er det noe som heter :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgenstund har gull i munn heter det jo så fint. Så fint at du slapper av og koser deg når Minstesnupp tar formiddagsluren!

Så flink du er som pusler med strikketøy og i tillegg skal gi det bort! Jeg kommer ikke lengre nn med tanken på at jeg burde skaffet meg noe.....

Ha en fortsatt fin-fin dag og kos deg i høstsola :o)

Skrevet

slike lange lurer er deilige. Og lurt å slappe av og kose seg litt tror jeg. Plutselig er lurene blitt så mye kortere, det er de iallfall her, men idag sov Minsten så lenge om morgenen fordi han var så våken i 4-tiden i natt.... Så da har jeg hatt en kosestund når de andre var dratt på skolen....

Og nå er det jammen blitt tid for formiddagshvil likevel. Regner med det blir en kort en!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...