Gå til innhold

Hvordan ser et fødeansikt ut, jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i dag. I går sa svigermor at jeg hadde fødeansikt...Men jeg fødte jo ikke i natt akkurat...he he...Synes ikke det er noe ulikt med ansiktet mitt jeg....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har visst også det i følge mamma- et drag over ansiktet...

'Hørt noe om at leppene blir litt større da, men er ikke sikker :)

Og hvor lenge kan man ha det før man føder? ;)

Skrevet

Mitt såkalte fødeansikt betyr at leppene blir større og større, det sammegjelder dessverre nesen. Allerede nå er det kjempeforskjell på¨nesen, til og med legen såg det når jeg var på kontroll i uke 28. Hun mente det var hormonellt. Ser bilder fra den dagen jeg skulle settes i gang, og jeg var så pløsete og oppblåst i lepper, nese og kinn at øynene nesten forsvant inni der. Heldigvis gikk det gradvis over etter fødselen. Ikke noe koselig å være bekyremt for strekkmerker på nesen altså=)

Skrevet

hahaha strekkmerker på nesa, det hadde gjort seg:) dagens beste.

synes jeg har hadd fødetryne i flere uker allerede. dette er mitt 2 sv så jeg har sett fødetrynet mitt før:) men jeg har mye vann ikroppen og har vel aldri vært tykkere, så det er vel med på å føle meg som et fødetryne, blæ.

Skrevet

Så godt å høre at det ikke bare er meg. Jeg mener at ansiktet mitt har forandra seg og at nesa mi er hoven! Samboer bare ler. Men nesa mi er større.

Er i uke 29. Godt det ikke blir strekkmerker på nesa ja....det hadde tatt seg ut:)

Skrevet

Oi, da har nok jeg også fått det berømte fødeansiktet, for jeg har lepper som Angelina Jolie og ordentlige bollekinn...trodde det var pga vann i kroppen jeg. Kom når jeg var ca i uke 33.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...