Sitronelle Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Har termin i dag. I går sa svigermor at jeg hadde fødeansikt...Men jeg fødte jo ikke i natt akkurat...he he...Synes ikke det er noe ulikt med ansiktet mitt jeg....?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Jeg har visst også det i følge mamma- et drag over ansiktet... 'Hørt noe om at leppene blir litt større da, men er ikke sikker Og hvor lenge kan man ha det før man føder?
Mrs. Bouquet Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Mitt såkalte fødeansikt betyr at leppene blir større og større, det sammegjelder dessverre nesen. Allerede nå er det kjempeforskjell på¨nesen, til og med legen såg det når jeg var på kontroll i uke 28. Hun mente det var hormonellt. Ser bilder fra den dagen jeg skulle settes i gang, og jeg var så pløsete og oppblåst i lepper, nese og kinn at øynene nesten forsvant inni der. Heldigvis gikk det gradvis over etter fødselen. Ikke noe koselig å være bekyremt for strekkmerker på nesen altså=)
biie Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 hahaha strekkmerker på nesa, det hadde gjort seg:) dagens beste. synes jeg har hadd fødetryne i flere uker allerede. dette er mitt 2 sv så jeg har sett fødetrynet mitt før:) men jeg har mye vann ikroppen og har vel aldri vært tykkere, så det er vel med på å føle meg som et fødetryne, blæ.
Lillefot08 Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Så godt å høre at det ikke bare er meg. Jeg mener at ansiktet mitt har forandra seg og at nesa mi er hoven! Samboer bare ler. Men nesa mi er større. Er i uke 29. Godt det ikke blir strekkmerker på nesa ja....det hadde tatt seg ut:)
Gjest Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Oi, da har nok jeg også fått det berømte fødeansiktet, for jeg har lepper som Angelina Jolie og ordentlige bollekinn...trodde det var pga vann i kroppen jeg. Kom når jeg var ca i uke 33.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå