Gå til innhold

Hvordan hadde dere taklet dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, det ble slutt mellom meg om min x etter 10 år ( som jeg har barn sammen med) fordi han og min venninne falt for hverandre. Jeg har klart å tilgi han fordi vi har barn sammen og vi MÅ faktisk ha en dialog så for at barnet ikke skal oppleve konflikt mellom sine to nærmeste har jeg bare måttet tilgi. Men hun har drevet et dobbeltspill som var så stygt at FY. Nå er det gått to år, de er fortsatt sammen og jeg har ny samboer. Så nå driver hun å ringer han støtt og stadig for hun skal selge han forsikringer. Dvs oss forsikringer, men hun tørr ikke ringe meg for det har hun forbud mot. Føler bare at mennesket ikke eier skamvett... Er jeg barnslig? Men skal jeg være ærlig så tenner jeg på alle plugger, hun kan gi F i å ringe min samboer. Hun har gjort nok skade i livet mitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drøyt.

Har du snakket med exen din om det? Kan jo faktisk se litt ut som om hun kun er ute etter å ødelegge for deg. Kan jo få samboeren din til å reservere seg mot telefonsalg, da har hun ikke lov til å ringe ham av den grunn :P

Skrevet

Ja hun ringer min mye samboer, og ja jeg føler også at det er drøyt. Føler at jeg snart må ringe henne selv og si at dette får slutte, hun har ringt mange ganger. Jeg har sagt til samboer at når hun ringer igjen skal han si at han ikke fikk lov av kjerringa :) hehe utrolig barnslig men han synes også at hun går litt vel over streken.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...