Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg har så utrolig dårlig samvittighet for jenta mi idag. Pga at jeg har vært våken omtrent i hele natt pga smerter(bekkenløsning, magevondt og veldig hoven i hender), så har vi forsovet oss til skolen. Hun har begynt i 1 kl. Hun kom ca 40 min forsent og det er jo bare min feil! Selv hater jeg å forsove meg, eller komme for sent til jobb(er ikke i jobb akkurat nå pga graviditeten). Det skjer ikke ofte akkurat. Kanskje 1 gang i året max.... Er jo litt ny på det her med skole og slik siden det er første min som begynner der. Tror dere lærerne hennes reagerer på det?
Gjest Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Det går nok bra, så lenge det ikke skjer regelmessig så skal du ikke bekymre deg :-) Det legger de merke til... Da gutten min begynnte i 3. nå så var jeg helt sikker på at han begynnte kl 9 og rakk det akkurat, problemt var bare at de begynnte halv 9.. Det er flaut, ny lærer også.. Men etter det har han ikke kommet for sent mer heldigvis :-) Så ta det helt med ro
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Takk for svar! Ja det er kjempeflaut syns jeg, å forsove seg. Og pga meg kom hun forsent. Syns det er ille nok, når det bare går utover meg. Når hun gikk i bhg var det jo litt mer variabelt når en kom dit. Jeg kjenner enda den ekle følelsen, men får bare tenke at det skjer jo ikke regelmessig, så da går det vel greit som du sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå