Gå til innhold

Noen litt oppegående forbrukere her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor beleier faktisk blir billigst...

Er det forskjell på Libero og Pampers...og hvor er det lurt å kjøpe de enkelte??

HVis noen har gjort researchen før meg, så kan jo jeg (og ev. andre DIB'ere) slippe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er kvaliteten på bleiene det aller viktigste, så for vår del er kun Libero godt nok. Men har man coopkort så sparer man 10kr pr pakke på de butikkene, men det er vel rimligst på Kiwi med bleieavtale, så det er helst der vi handler.

Skrevet

Jeg har ikke gjort noen rikktig research da. Men sammenlignet på Rema, Kiwi og coop på Libero bleier.

Jeg kom frem til Kiwi sitt rabbat kort ble biligst.Hver 4 pakke gratis.

Skrevet

Den billigste beste jeg har funnet sålangt er pampers active fit som du kjøper på Rema, altså en sånn eske med to pakker inni... Av alle de bleiene på Rema var den billigst...

Har ikke regnet så mye på bleier andre steder, for jeg tror faktisk Rema er billigst på det meste, og da er det jo greit å kjøpe alt på et sted :)

Skrevet

Libero er billigst på Kiwi - med bleiekort. Hver 4 gratis.

Pampers er billigst på Rema 1000 - Jumbo pack

Det er forskjell på dem, men hvilken bleie som er best må du prøve deg frem til. Vi bruker Libero up&go nr 4 til minsten på dagen og pampers active fit nr 4 om natta.

Det er det som funker best for oss.

Skrevet

Vi synes også at Libero funker best. Det var derfor jeg spurte på den måten - for å få vite om tilbudene bare gjaldt (gosh - det ble et rart ord..) den ene eller den andre typen bleier..

Men si meg. "Bleieavtale" - hva er det i praksis?? Kan man ikke bare kjøpe 4 pakker i slengen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...