h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Søskenbarnet mitt sendte akkurat en SMS om at det var stekt egg og bacon hos henne kl 10:) Lurer på om jeg tar med et nybaket brød da:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Koselig. Hadde en periode da jeg var gravid at jeg ofte pleide å spise frokost hos ei venninne, passet så bra siden hun bodde rett ved barnehagen til eldstemann, han måtte være i barnehagen til kl 9.00, og hun skulle på jobb kl 10.00.
metaMORfose Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Så koselig. Håper dere har kost dere. ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå