Gå til innhold

Hvordan er deres livsstil i prøve-tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...nå hørtes det ut som vi alle er ute på på prøve-løslatelse fra fengselset, og jeg lurte på om dere avstår fra kriminalitet ;-)

Det jeg mener, er om dere lever sunt; om dere trener regelmessig, spiser mye grønnsaker, fisk og grovbrød, ikke røyker og ikke drikker.

Eller lever dere "normalt"?

Jeg vil jo gjerne gjøre alt som skal til for at spiren skal sitte, så jeg trener, har sluttet å røyke, spiser sunt.. Men jeg drikker litt vin hvis det er en hyggelig annledning da. Tenker jo på det hvis det er i de ukene mellom EL og IKM.

Ellers drikker jeg litt for mye kaffe tror jeg, og bruker endel kunstig søtningsmiddel. Er det skadelig i forhold til fruktbarhet??

Hvordan lever dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har drukket litt alkohol mellom ikm og el, ikke mellom el og ikm.

ellers har jeg spist akkurat det jeg har hatt lyst på, og kostholdet har vært slik det pleier. Drukket den kaffen jeg har hatt lyst på. men er ingen stordrikker av kaffe da. ( nok blitt max tre kopper pr dag)

trening er jeg desverre ikke noe flink til.

har testet posetivt i dag, så alkohol blir det nå helt slutt på, men kaffe tenkte jeg at en kopp om dagen må være ok. eller?

Skrevet

Gratulerer med positiv test! Så utrolig herlig!

Jeg har nettopp tatt fatt på 3. pp, snart ferdig med TR nå.

Da jeg var gravid sist, hørte jeg at 1-2 kopper kaffe er ok. Kaffe er greit, så lenge man ikke pøser på med masse espresso dagen lang, liksom.

Skrevet

Hei, er ny på siden!

Jeg er i 5pp og har spist akkurat som før, trener ikke like mye som jeg sikkert burde, kaffe er godt og drikker ikke alko. Har hele tiden tenkt at jeg skal leve som ellers i pp, men nå etter 5 mnd uten resultat begynner jeg å lure på om jeg gjør noe galt..?!

Og gratulerer masse til deg som testet pos. :)

Skrevet

takk:-)

Håper 3.pp blir lykke pp for deg oxo da Lille lille!

Da skal jeg kose meg med en kopp kaffe om dagen. Drikker ikke kaffe hver dag heller, men kos innimellom.

lykke til med prøvingen!

Skrevet

Takk for det!

Satser på at det går i boks denne pp. Ble gravid på første forsøk ( egentlig ikke et forsøk engang) sist, og nå var jeg bortreist under EL forrige pp.

Så denne pp skal vi "prøve ordentlig".

Velkommen til deg som er ny på siden. Det er et fint sted å spørre om ting man lurer på, få tips, møte liksinnede og lufte frustrasjon!

Lykke til !

Skrevet

Takker,

det virker som en fin side dette her, skulle jo ha funnet frem til dette for et halvt år siden, så hadde det kanskje vært litt hyggeligere å få testet neg. hver mnd:)

men bedre seint enn aldri!

Skrevet

Jeg har prøvd å spise sunt, tatt masse vitaminer, prøvd ut alle kjerringråd, drikker nesten ikke cola eller alkohol mellom EL og IKM og sexen har vi kun for å lage barn. Men i dag gikk jeg inn i 23 pp og har funnet ut at nok er nok. Så nå skal jeg leve akkurat som jeg vil, lei av å sette hele livet på vent uten resultat..

Skrevet

Lever som jeg alltid har gjort :)

Burde kanskje trene litt mer, men har ikke energien til det akkurat nå.

Har vært måteholden med alkohol de siste årene, men kan ta meg et glass vin eller to til maten.

Kostholdet mitt er normal, spiser 'vanlig' mat, prøver å holde meg unna godis (ikke fordi jeg prøver å bli gravid, mer for å holde kiloene unna :)

Sluttet å drikke kaffe samtidig med at jeg sluttet å røyke 4 år siden. Drikker veldig lite brus - men det har jeg vel egentlig aldri drukket mye av.

Tror de eneste endringene jeg har gjort er å ta folat og drikker mer vann enn det jeg har gjort før.

Skrevet

Jeg er i min første pp, men lever ganske sunt fra før. Forskjellen er at jeg har sluttet å røyke.. det var et krav til meg selv før jeg i det hele tatt skulle prøve. (ble mye lettere nå som jeg har en ekstra grunn for å slutte..) Ellers sluttet jeg å drikke for nesten ett år siden, rett og slett fordi jeg ble dritt lei fylla og fyllesyke.. Jeg tror det er viktig å leve så normalt som mulig.. jeg er av den oppfatningen av at hvis man stresser veldig med å bli gravid så kan dette utsette et positivt resultat, men jeg opplever jo nå at det ikke er lett å la være å stresse litt da... ;)

Ellers så har jeg begynt på folat.

Skrevet

lever som normalt... vet aldri kor lang tid det kan ta så hvorfor slutte å leve som normalt??

men er jo opp til kvar og en...

eg har no fått ei frisk og fin jente sjøl om eg levde normalt då, så hvorfor ikkje......

Skrevet

Hei!!Er i 18 pp og spiser det samme som eg alltid har gjort.Noen sier at eg må spise det og det mens andre sier at det her ingenting og si.Så røyker eg ca 2 til dagen,burde ikkje det da men men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...