Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 http://www.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article3761521.ece http://www.helgeland-arbeiderblad.no/bildeserier/galleri/ Vet ikke helt hva jeg tror... At det er mer mellom himmel og jord enn det vi kan se, tviler jeg ikke et sekund på....... Hva mener du..?
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Det ser på en måte litt tillaget ut det bildet. Jeg må innrømme at jeg tror det fins noen som blir igjen her på jorden av forskjellige grunner. Men går det ann å få et bilde av de??
Trine & co Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg mener at det MÅ være noe mer enn det vi kan se, har opplevd såpass mye rart som ikke kan forklares. Ikke i det siste heldigvis, men i den forrige leiligheten vi boddde i, og det begynte rundt da lillegutten ble 1 år. Vi bodde da i en ganske liten leilighet, med soverommet innerst, men dør ut til stue/åpen kjøkkenløsning (avlangt soverom med 2 dører ut, og plass til en dobbeltseng akkurat i midten) Og ytterst mot ytterdøra var det bad. Sambo var på do en natt, og mens han er der, våkner jeg, og da står ytterdøra åpen, selv om vi hadde passet på at den var låst. Og dette skjedde MENS han var på do og jeg og lillegutt lå i senga. Og vi følte stadig vekk at det var noen der, og en natt våknet jeg og følte det så intenst at jeg måtte ut i stua og se. Heldigvis har vi ikke hatt noen problemer med det etter at vi flyttet, så håper at det følger leiligheten, og ikke oss.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 5. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2008 Ja... Ikke vet jeg... Det med å få bilder av de, vet jeg ikke. Mener å ha hørt noe om at ved spesielle tilfeller, kan de vise seg... Det sies at han som bodde der, ved flere anledninger har ringt politiet, fordi han mente det var folk i huset. Og han sov aldri på sitt eget rom. Der hadde disse to kvinnene tatt over. Han sa det ikke var plass til han der. Og det rommet kvinnene "bodde" på, var det eneste som stod igjen etter brannen.......
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Det tror jeg på at det var noen i huset til den stakkars mannen. Men tviler på at det er en av de som er på det bildet.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2008 http://www.smsrespons.no/ha/visbilde.php?id=51476&kodeord=hagalleri&side=1#
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Kunne sikkert funnet mange flere ansikt der viss de hadde lett. Tror ikke spøkelser "går opp i røyk".
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 5. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2008 Nei, det tror ikke jeg heller. Da tror jeg mer på at de "forlater" huset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå