Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 var jeg akkurat kommet hjem igjen fra føden med beskjed om at jeg var i fødsel... Det er så utrolig rart å tenke på, at lille jenta vår blir et år klokken 00:17 i natt! Samtidig så syns jeg liksom vi har hatt henne hele livet, og jeg kan egentlig nesten ikke huske hvordan det var å ikke være mamma... Blir nesten litt sentimental av dette her jeg... I morgen blir det bursdag=)
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Tiden flyr, det er det ingen tvil om. Har selv ei på 4 mnd, og ei som blir 4 år i oktober. Synes ikke det er lenge siden storesøster kom til. Husker fødselsdagen hennes som om den var i går!
skorpionfruen Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Ja sånt er rart å tenke på. Lykke til med planlegging
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Gratulerer sauen! Var det jeg trodde, at våre barn var født samme dag For min lille tass blir også 1 i morgen, eller rettere sagt, kl 04.42 i morgen tiiiiiiiiiidlig ;o)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Vet hva slags følelse du har. Synes ikke det er lenge siden jeg ble mamma for første gang, det er litt over 4 år siden. Nå er jeg mamma til 2 gutter og minstemann begynner alt å bli stor, han blir 5 mnder neste torsdag. Kos dere masse i morgen, en rar følelse første bursdagen, enn tenker mye på hva som har skjedd og hva som skjedde for nøyaktig et år siden liksom.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Husker at jeg fulgte graviditeten din. Min ble født 31. august. Hadde annet nick i fjor. Kanskje du husker meg som Minnie og mini? Veldig rart at året har gått så fort. Så mye er annerledes samtidig som man er den samme. Veldig rart å tenke på alt det jeg vet nå som jeg ikke visste i fjor... både på godt og vondt, hehe:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå