Gå til innhold

For nøyaktig et år siden...

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen og dingsen **1pp**
Skrevet

var jeg akkurat kommet hjem igjen fra føden med beskjed om at jeg var i fødsel... Det er så utrolig rart å tenke på, at lille jenta vår blir et år klokken 00:17 i natt! Samtidig så syns jeg liksom vi har hatt henne hele livet, og jeg kan egentlig nesten ikke huske hvordan det var å ikke være mamma... Blir nesten litt sentimental av dette her jeg... I morgen blir det bursdag=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiden flyr, det er det ingen tvil om. Har selv ei på 4 mnd, og ei som blir 4 år i oktober. Synes ikke det er lenge siden storesøster kom til. Husker fødselsdagen hennes som om den var i går!

Skrevet

Ja sånt er rart å tenke på. Lykke til med planlegging :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gratulerer sauen! Var det jeg trodde, at våre barn var født samme dag :) For min lille tass blir også 1 i morgen, eller rettere sagt, kl 04.42 i morgen tiiiiiiiiiidlig ;o)

Skrevet

Vet hva slags følelse du har. Synes ikke det er lenge siden jeg ble mamma for første gang, det er litt over 4 år siden. Nå er jeg mamma til 2 gutter og minstemann begynner alt å bli stor, han blir 5 mnder neste torsdag. Kos dere masse i morgen, en rar følelse første bursdagen, enn tenker mye på hva som har skjedd og hva som skjedde for nøyaktig et år siden liksom.

Skrevet

Husker at jeg fulgte graviditeten din. Min ble født 31. august. Hadde annet nick i fjor. Kanskje du husker meg som Minnie og mini?

Veldig rart at året har gått så fort. Så mye er annerledes samtidig som man er den samme.

Veldig rart å tenke på alt det jeg vet nå som jeg ikke visste i fjor... både på godt og vondt, hehe:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...